اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

نظام سلطه از اشتباهاتش درس نمی‌گیرد / ماهیت سران استکبار شیطانی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سران استکبار ماهیتی پلید و شیطانی دارند، گفت: جهان استکبار هیچ‌گاه از اشتباهات خود درس نمی‌گیرد.

نظام سلطه از اشتباهاتش درس نمی‌گیرد / ماهیت سران استکبار شیطانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از 40 سالن فرهنگی ورزشی صالحین در استان خراسان‌رضوی در مشهد، اظهار کرد: نظام سلطه تمام ظرفیت‎های خود را به میدان آورده است تا به ما ضربه بزند، آنها از 33 سال فعالیت علیه ایران درس عبرت نگرفته‎اند.

وی ادامه داد: در 33 سال گذشته آنها از هر ابزاری که توانستند برای دشمنی علیه ما استفاده کردند و از هیچ توطئه‎ای فروگذار نکردند اما هنوز درس عبرت نگرفته‎اند و شاید هم راه چاره‎ای جز دشمنی با ما پیدا نکرده‎اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دشمنی‎های حاکمیت کشور آمریکا با انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: اگر اسناد 33 سال دشمنی و توطئه‎گری بی‌نتیجه آمریکا علیه ایران را برای رئیس جمهور این کشور ببرند و او تمام توطئه‎ها، هزینه‎ها و برنامه‎ریزی‎های شکست خورده کشورش را مرور کند به اعجاز پروردگار رسیده و اسلام می‌آورد.

وی افزود: راه درست به فکر سران استکبار نمی‎رسد، آنها ماهیتی پلید و شیطانی دارند و هیچ‌گاه از گذشته درس عبرت نمی‌گیرند و امیدوراند که بتوانند نسل جوان را از راه انقلاب منحرف کنند که فشارهای اقتصادی هم با همین هدف طراحی شده است.

نقدی خاطرنشان کرد: تصور دشمن این است که می‌تواند با فعالیت‌های فرهنگی و مخرب اخلاقی و تسخیر ذهن‌ها و فکر جوانان و از طرف دیگر با فشارهای اقتصادی آنها را از ادامه مسیر انقلاب بازدارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ارتباط با اقدامات این سازمان در مقابل تهاجم دشمن تاکید کرد: ما در مقابل تحرکات دشمن باید به دنبال حفظ نیرو و روحیه و نشاط جوانان برای حضور آنها در صحنه و استمرار برپایی ارزش‌های انقلاب باشیم.

وی افزود: برنامه بزرگ ما در مقابل دشمن برنامه صالحین است و امروز 4 میلیون بسیجی در جلسات هفتگی مداوم به تقویت بنیه‌های اعتقادی می‌پردازند و این طرح یک کار عظیم فرهنگی بی‌نظیر در دنیا است.

نقدی با اشاره به بهربرداری از 40 سالن فرهنگی ورزشی صالحین در استان خراسان‌رضوی تصریح کرد: برای تداوم بیشتر کار طرح صالحین باید برنامه‌های جانبی نیز در نظر گرفت زیرا صرف مباحث عقیدتی و فکری برای انسجام فکری جوانان کفایت نمی‌کند و باید برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان نیز برنامه داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، افزود: ساخت 450 سالن با نام 9 دی در همه شهرستان‌ها در دستور کار قرار دارد که هم‌اکنون 100 سالن آن در حال احداث است و سهم خراسان‌رضوی 15 سالن است.

وی ادامه داد: این سالن‌ها حداکثر ظرف 9 ماه دیگر ساخته می‌شوند ضمن اینکه برای هر حوزه مقاومت نیز یک سالن ورزشی با ابعاد کوچک‌تر با نام صالحین در نظر گرفته شده است که 114 سالن فرهنگی ورزشی صالحین تا پایان سال 91 برای استان خراسان‌رضوی به بهره‌برداری خواهد رسید و امروز اولین گروه از این سالن‎ها در این استان به بهربرداری رسید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: در کشور برنامه گسترده‌ای برای احداث پایگاه‌های مقاومت داریم که در این راه مجلس و دولت با اختصاص یک درصد بودجه در برنامه پنجم توسعه در بودجه عمرانی کمک زیادی به ما کردند و در هفته دفاع مقدس امسال دوازدهمین پایگاه مقاومت که در دو سال اخیر کار احداث آنها شروع شده است به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: امروز 800 پایگاه مقاومت در استان خراسان‌رضوی به بهره‌برداری رسید که برای ساخت آنها با حمایت و کمکی که خیّران و بسیجیان انجام دادند با 10 درصد از بودجه‌ای که پیش‌بینی کرده بودیم این پایگاه‌ها ساخته شد.

نقدی با بیان اینکه دولت و مسئولان محلی کمک زیادی به احداث این پایگاه‌ها کرده‌اند، تصریح کرد: در مشهد از نظر زیرساخت‌های مورد نیاز بسیج و به خصوص پایگاه و حوزه مقاومت دچار عقب‌ماندگی هستیم و با برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم با کمک استانداری خراسان‌رضوی 50 حوزه و 500 پایگاه مقاومت برای بسیج در مشهد ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول