اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

حضور 100 دانش‌آموز مددجوی چرامی در برنامه‌های اوقات فراغت

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چرام گفت: تعداد 100 دانش‌آموز مددجوی چرامی در برنامه‌های اوقات فراغت که توسط کمیته امداد تدارک دیده شده شرکت دارند.

حضور 100 دانش‌آموز مددجوی چرامی در برنامه‌های اوقات فراغت

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار داشت: یک باب ساختمان دو طبقه مجهز به امکانات مناسب جهت فعالیت کانون‌های تابستانه به مدت دو ماه به صورت رایگان در اختیار کمیته امداد امام خمینی شهرستان چرام قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده و تشریح فعالیت‌های کانون، آقای رحمانی از افراد نیکوکار این شهرستان، ساختمان آموزشی خود را که مجهز به تمام امکانات آموزشی است به مدت دو ماه در اختیار کمیته امداد امام خمینی قرار داد.

این مسئول گفت: این ساختمان مجهز به کارگاه آموزش کامپیوتر، نقشه‌کشی و فضای آموزشی جهت کلاس‌های قرآن، احکام و سایر رشته‌ها است.

مدیر کمیته امداد شهرستان چرام حجم فعالیت این کانون را 100 نفر دانش‌آموز اعلام کرد و گفت: با مشارکت خیرین و صالحین درون و برون استانی می‌توانیم در راستای گسترش فرهنگ و معارف اسلامی و همچنین آموزش‌ مهارت‌های فنی و حرفه‌ای گام‌های مؤثری برداریم.

مظاهری خاطرنشان کرد: ارزش ریالی مساعدت این خیر بیش از 20 میلیون ریال است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول