اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد

انعقاد قرارداد با 30 سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، از انعقاد قرارداد و تحویل زمین به 30 سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

انعقاد قرارداد با 30 سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران عباسعلی وفایی‌نژاد گفت: در حالی که دشمن با تمام توان نسبت به تحریم‌های مختلف اقدام کرده صنعت‌گران پرتلاش، در خط مقدم و مقابله با تحریم‌ها قدم برداشته و برای ارتقاء تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مشغول مبارزه همه جانبه در این جهاد اقتصادی هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: در چهار ماه نخست امسال تعداد 30 قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برداشته شد.

وفایی‌نژاد افزود: زمین‌های واگذار شده به سرمایه‌گذاران برای استقرار واحدهای تولیدی در زمینه‌های مواد غذایی، سلولزی، شیمیایی، کانی فلزی و الکترونیک است که با راه‌اندازی این واحدها بستر مناسبی برای ایجاد تولید و اشتغال پایدار در سطح استان فراهم می‌شود.

وی متذکر شد: شرایط لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مهیا است و شرکت شهرک‌های صنعتی با تمام توان نسبت به ارائه خدمات برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی آمادگی دارد.

به گزارش فارس، یک‌هزار و 269 واحد بهره‌بردار با ظرفیت اشتغال 35 هزار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان درحال فعالیت هستند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول