اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران:

کشف مواد مخدر صنعتی در مازندران افزایش یافت

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی مازندران گفت: کشف مواد مخدر صنعتی مازندران امسال افزایش داشت.

کشف مواد مخدر صنعتی در مازندران افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید تقی حسینی ظهر امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آمل با اشاره به اینکه روزی دغدغه مبارزه با مواد مخدر در زمینه تریاک بود، اظهار داشت: این روند اکنون به سمت مواد مخدر صنعتی گرایش یافته است.

وی با بیان اینکه هنوز بسیاری از مردم از مضرات مواد مخدر صنعتی آگاهی ندارند، بیان کرد: به دلیل غفلت از مواد مخدر صنعتی، گرایش مردم به دلیل ناآگاهی به این مواد افزایش یافته است.

حسینی با اشاره به اینکه میزان کشفیات چهار ماهه سال‌ جاری در زمینه ماده مخدر صنعتی شیشه با تمام کشفیات سال‌ گذشته استان برابری می‌کند، بیان کرد: این می‌رساند که باید با تمام تلاش برای ریشه‌کن کردن این تجارت تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید مردم را نسبت به مضرات این مواد صنعتی آگاه کنیم، یادآور شد: باید از برنامه‌های گروه‌های مافیای مواد مخدر پیشی بگیریم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران با اشاره به اینکه در 2 سال گذشته اقدامات مناسبی در این زمینه صورت گرفته است، بیان داشت: در سال گذشته بیش از 2 تن انواع مواد مخدر در مازندران کشف شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه مبارزه با مواد مخدر همه دستگاه‌ها باید ورود پیدا کنند، افزود: بیش از درمان و مقابله به امر پیشگیری در زمینه گرایش به مواد مخدر اهمیت می‌دهیم.

رئیس کمیته مبارزه با مواد مخدر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران با اعلام اینکه در این زمینه یک حلقه گمشده وجود دارد، تاکید کرد: باید برای مبارزه با مواد مخدر به درون خانواده‌ها ورود پیدا کنیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

انتهای‌پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول