اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران:

اثرات زیان‌بار مواد مخدر صنعتی به خانواده‌ها شناسانده شود

خبرگزاری فارس: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: مواد مخدر صنعتی به دلیل خطرناک‌ بودن و اثرات زیان‌بار آن باید به خانواده‌ها شناسانده شود.

اثرات زیان‌بار مواد مخدر صنعتی به خانواده‌ها شناسانده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، علیرضا مرادی ظهر امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آمل با اشاره به اینکه آگاهی از خطرات مواد مخدر باید چهره‌به‌چهره برای مردم فرهنگ‌سازی شود، بیان داشت: هنوز بسیاری از مردم از مضرات این موادها آگاهی ندارند.

وی با بیان اینکه بیشتر از مقابله با مواد مخدر باید به فکر پیشگیری باشیم، یادآور شد: نباید اجازه دهیم برخی اماکن حیاط خلوتی برای جرم‌های دیگر شود.

مرادی با اعلام اینکه در مبارزه با مواد مخدر تنها یک دستگاه مسئول نیست، اظهار داشت: همه دستگاه‌ها در این زمینه باید تلاش داشته و احساس مسئولیت کنند.

وی با اشاره به اینکه اعتیاد به مواد مخدر نوعی بیماری محسوب می‌شود، افزود: باید حساب عمده‌فروشان از مردم بیمار به مواد مخدر جدا شود.

این مسئول با بیان اینکه باید با کسانی که به این بیماری دچار شده‌اند با مهربانی رفتار کرده و سعی در درمان این افراد داشته باشیم، یادآور شد: عمده‌فروشان موادمخدر حسابشان از مردم جداست و باید به شدت از با این افراد برخورد شود.

وی با اعلام اینکه در مبارزه با مواد مخدر نباید به دنبال آمار باشیم، بیان کرد: نتیجه این تلاش‌ها باید در جامعه دیده شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران با اشاره به اینکه مهم‌ترین موضوع در مبارزه با مواد مخدر این است که این رفتار از حالت سنتی خارج شده و به شکل صنعتی در آمده است، اظهار داشت: مواد مخدر صنعتی خطرناک‌ترین نوع مواد مخدر است که باید جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه باید برنامه‌های آموزش محور برای آگاهی از مضرات مواد مخدر صنعتی برای مردم در نظر گرفته شود، یادآور شد: این آموزش‌ها حتی باید از سطح مدارس آغاز شود.

انتهای‌پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول