اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی گرگانی:

دشمن اعتقادات جوانان را هدف گرفته است

خبرگزاری فارس: استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: دشمنان نظام اسلامی ایران، اعتقادات جوانان را هدف گرفته و می‌کوشند تا از این طریق ضربات خود را وارد کنند.

دشمن اعتقادات جوانان را هدف گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید محمد علوی گرگانی در دیدار با اعضای گروه جهادی تبلیغی منتظران مصلح گفت: حرکت شما که در راستای زنده کردن احکام اسلامی است، کار با ارزش و مهمی بوده که مورد رضایت خداوند خواهد بود.

وی اظهار داشت: این عصر، یک زمان تحرک است و نباید ساکت و خفته بود و باید با حرکت‌های جهاد گونه در راستای جلوگیری از اقدامات دشمن ایستادگی کرد.

آیت‌الله علوی گرگانی گفت: این انقلابی که از سوی امام خمینی(ره) آغاز شده و امروز در تمام کشورهای اسلامی گسترش پیدا کرده است نشأت گرفته از دستورات اسلام است و دشمن نمی‌تواند این موضوع را تحمل کند.

این مرجع تقلید گفت: آنها اعتقادات جوانان ما را هدف گرفته‌اند و باید در برابر آنها ایستادگی کرد و اجازه نداد تا دشمن به اهداف شوم خود برسد.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی باید به این گروه‌ها کمک کنند و از نظر مالی وضعیت آنها را بهبود بخشند تا شاهد رفع مشکلات موجود باشیم.

آیت‌الله علوی گرگانی بیان داشت: ما باید در برابر آنها حرکت متقابل کرده و اسلام و دین را معرفی کنیم تا مردم خود تصمیم به انتخاب بگیرند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم تاکید کرد: یکی از وظایف ما این است که مردم را از جهل نجات داده و اجازه ندهیم هر چه که دشمن می‌خواهد، همان شود.

وی بیان داشت: انقلاب و نظام اسلامی ما بهترین نظام در دنیا است و به همین منظور دشمنان بسیاری دارد و از این رو همه وظیفه دارند از هر طریق ممکن به اسلام و نظام اسلامی خدمت کرده و اجازه فعالیت را به دشمن ندهند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول