اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شعبه تأمین اجتماعی ملایر:

بیمه‌شدگان اصلی تأمین اجتماعی ملایر 25 هزار نفر هستند

خبرگزاری فارس: رئیس شعبه تأمین اجتماعی ملایر گفت: تعداد بیمه‌شدگان اصلی تأمین اجتماعی ملایر 25 هزار و 955 نفر هستند.

بیمه‌شدگان اصلی تأمین اجتماعی ملایر 25 هزار نفر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، محمدتقی نجارزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی بزرگ‌ترین نهاد حمایتی بیمه‌ای کشور است، افزود: سرمایه اصلی این نهاد مربوط به کارگرانی است که چرخه‌های اقتصادی کشور را با تلاش‌های شبانه‌روزی خود می‌چرخانند و وظیفه آن کمک به همه اقشار جامعه است.

وی بیان کرد: در حال حاضر تعداد بیمه‌شدگان اصلی و تبعی زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی ملایر 77 هزار و 865 نفر است که از این تعداد 25 هزار و 955 نفر بیمه‌شدگان اصلی هستند.

رئیس شعبه تأمین اجتماعی ملایر از افزایش 14 درصدی تعداد بیمه‌شدگان اصلی زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی این شهرستان در سال 90 خبر داد و گفت: تعداد مستمری‌بگیران زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی ملایر نیز 3 هزار و 708 نفر بوده که این تعداد با 3 هزار و 381 نفر در سال 89، نسبت به مدت مشابه سال قبل، 9 درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه عنوان کرد: تعداد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری ملایر 526 نفر بوده و در سال 89 این تعداد 409 نفر بود که در مقایسه با مدت مشابه، بیش از 23 درصد رشد داشته است.

نجارزاده افزود: سال گذشته بیش از 299 میلیون ریال برای کمک هزینه پروتز و اروتز یک‌هزار و 253 نفر از بیمه‌شدگان ملایر پرداخت شد.

وی همچنین از پرداخت بیش از 4 میلیارد و 288 میلیون ریال کمک هزینه غرامت دستمزد برای یک‌هزار و 482 نفر و بیش از 932 میلیون ریال کمک هزینه بارداری بیمه‌شدگان به 213 نفر در سال گذشته خبر داد.

رئیس شعبه تأمین اجتماعی ملایر بیان کرد: همچنین بیش از 564 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به 155 نفر از بیمه‌شدگان، بیش از 247 میلیون ریال هزینه کفن و دفن 81 نفر از بیمه‌شدگان و بیش از 3 میلیون ریال کمک هزینه سفر برای دو بیمار در سال گذشته پرداخت شده است.

وی کل پرداختی‌های کوتاه مدت سال گذشته را 6 میلیارد و 336 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این پرداختی‌ها نیز نسبت به مدت مشابه سال 89 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، بیش از شش درصد رشد داشته است.

نجارزاده در ادامه با اشاره به پرداختی‌های بیمه بیکاری در سال گذشته گفت: بیش از 23 میلیارد و 357 میلیون ریال جهت حقوق مقرری‌بگیران بیمه بیکاری پرداخت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال 89، بیش از 31 درصد رشد نشان می‌دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حقوق مستمری‌بگیران بازنشسته، بازمانده و ازکارافتاده بیش از 204 میلیارد و 637 میلیون ریال با افزایش بیش از 12 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول