اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان:

اکثریت شهرها از پوشش بیمه‎ای برخوردار نیستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: حوزه‎های مختلف شهری، روستایی، کشاورزی و سایر بخش‎های مرتبط از پوشش بیمه‎ای برخوردار نیستند که باید در این زمینه تدابیر لازم اتخاذ شود.

اکثریت شهرها از پوشش بیمه‎ای برخوردار نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدرضا سیدالنگی پیش از ظهر امروز در جلسه بیمه‎ حوادث گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: به مدیریت بحران استان پیشنهاد داده شد که از محل اعتبارات خود، بیمه جامعی در نظر بگیرد و بخشی از این مناطق را زیر پوشش بیمه قرار دهد.

وی در خصوص نحوه کمک به حادثه‌دیدگان سیلاب تصریح کرد: قرار است از طریق بانک‎های استان، تسهیلاتی به مبلغ 4 میلیون تومان برای خانوارهای روستایی و اعتبار 5 میلیون تومان برای خانوارهای شهری تمهید شود که این تسهیلات پس از تائید بنیاد مسکن صورت خواهد گرفت.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان ابراز داشت: حادثه دیگری در پیش‌رو داریم و مردم آسیب‎دیده از سیلاب منتظر تمهیدات ویژه‎ای در این راستا هستند.

سیدالنگی اذعان کرد: از سوی مدیریت بحران کشور برای خانوارهای شخصی کمک‎های بلاعوض پیش‎بینی نشده است کما اینکه در سال‎های 1385، 1386 و 1387 تسهیلاتی برای خانوارهای شخصی تعلق می‎گرفت اما از سال 1388 به بعد این اعتبارات در دستور کار مدیریت بحران کشور وجود ندارد.

سیدالنگی به تقویت بیمه روستایی تاکید کرد و گفت: خسارت‎های زیادی در حوزه روستایی به وجود آمد که لازم است شهروندانی که در معرض حادثه قرار دارند زیر پوشش بیمه قرار بگیرند.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول