اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گروه خدمات بیمه‎ای بانک کشاورزی گلستان:

تقاضای بیمه‌ای کشاورزان به 1000 فقره رسید

خبرگزاری فارس: مدیر گروه خدمات بیمه‎ای بانک کشاورزی گلستان گفت: تاکنون سطح تقاضای بیمه‌ای کشاورزان به یک هزار فقره رسیده است.

تقاضای بیمه‌ای کشاورزان به 1000 فقره رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان اصغر نادران پیش از ظهر امروز در جلسه بیمه‎ حوادث گلستان اظهار داشت: بیمه کشاورزی به دلیل اینکه نیازمند بررسی و نظرات کارشناسی است به سرعت پرداخت نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه بازدید از مزارع کشاورزی از شنبه آغاز شده است تصریح کرد: باید شرایط مناسب برای بازدید از مزارع به وجود آید که این امر کمی زمانبر خواهد بود.

مدیرگروه خدمات بیمه‎ای بانک کشاورزی گلستان با بیان اینکه تاکنون پرداختی در راستای سیل اخیر انجام نشده است اذعان کرد: هماهنگی‌های لازم برای ارزیابی خسارات انجام شده و تاکنون با مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌های خان‌ببین، آزادشهر و رامیان جلساتی برگزار شد که پرداخت غرامت به کشاورزان حدود یک ماه طول می‌کشد.

نادران اضافه کرد: اکیپ‌های کارشناسی برای شهرستان‌های مینودشت، کلاله و گالیکش فعال هستند و طی روزهای آتی بازدیدها شکل خواهد گرفت.

به گفته وی پوشش بیمه‌ای کشت‌های بهاره اعم از سویا و پنبه حدود 30 هزار هکتار است.

مدیرگروه خدمات بیمه‎ای بانک کشاورزی گلستان با اشاره به اینکه نسق‌های زراعی نیز بیمه می‌شوند خاطر نشان کرد: سطح زیرکشت برنج حدود 100 هکتار بیمه شده است.

نادران ابراز امیدواری کرد: بازدید از مزارع در اسرع وقت انجام خواهد گرفت حتی در شهرستان‌هایی که خسارت نداشتند کارشناسان را بسیج خواهیم کرد و در این زمینه جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه پوشش بیمه‌ای طیور بالای 90 درصد است یادآور شد: 50 رأس از دام‌های سبک و سنگین در استان مشمول بیمه هستند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول