اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس‌ دارالقرآن کریم استان اردبیل:

مربیان قرآنی بیمه شدند

خبرگزاری فارس: رئیس‌ دارالقرآن کریم استان اردبیل گفت: تمام مربیانی که در دار‌القرآن اردبیل تدریس می‌کنند از پوشش بیمه‌ای و خدمات مرتبط استفاده می‌کنند.

مربیان قرآنی بیمه شدند

محمود صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در دارالقرآن در سه گروه با اولویت فعالیت داریم که یکی از آنها فعالیت در حوزه پیش دبستانی است که با مجموعه آموزش و پرورش  قرارداد بسته‌ایم و شاهد راه‌اندازی کلاس‌های قرآنی و مدارس غیر انتفاعی با رویکرد قرآنی هستیم.

وی تصریح کرد: در این زمینه 350 مدرسه ابتدایی و مرکز پیش‌دبستانی شاهد فعالیت مربیان دارالقرآن است.

رئیس‌ دارالقرآن استان اردبیل افزود: با قراردادی که با این نیروها انعقاد می‌شود حق‌الزحمه به صورت ماهانه پرداخت شده و دارالقرآن موظف شده همه نیروها و مربیان خود را زیر پوشش بیمه برده و طبق قانون کار حق‌التدریس آنها را پرداخت کند.

صفری بیان داشت: بدون آن که ریالی از مردم دریافت کنیم ساختمان‌های ما در شهرهای مختلف در خدمت قرآن‌آموزان و علاقمندان به این حوزه است.

وی اضافه کرد: با تامین مربی برای مجموعه‌های دارالقرآن سعی داریم خدمات خود را به شایستگی انجام دهیم تا قرآن در جامعه ما فراگیر و شکل گسترده پیدا کند.

آموزش و پرورش تنها به ارائه آمار دل خوش کرده است

رئیس‌ دارالقرآن استان اردبیل در خصوص ضرورت تعامل با آموزش و پرورش در تربیت نیرو و برگزاری دوره‌های آموزشی بیان داشت: تا کنون در حوزه آموزش هیچ رایزنی با آموزش و پرورش به صورت مستقیم انجام نشده و به نظر می‌رسد آنها در صدد ارائه آمار صوری هستند و حافظ قرآنی که ما تربیت می‌کنیم نام او را به عنوان تربیت یافته کلاس‌های قرآنی خود محسوب می‌کنند.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما به صورت رایگان و فی سبیل ‌الله آستین بالا زدیم تا به  ترویج و نهادینه شدن قرآن در استان کمک کنیم که انتظار می‌رود با پرهیز از ارائه آمارهای صوری کار کیفی انجام دهیم تا به فرموده امام راحل "کاری کنیم که بماند نه اینکه بمانیم".

صفری در پایان سخنان خود از اعلام آمادگی مجدد برای همکاری و تعامل با آموزش و پرورش با هدف ارائه آموزش‌های مجانی و رایگان خبر داد و گفت: آموزش و پرورش باید از ظرفیت دارالقرآن اعم از کادر مجرب، امکانات و تجهیزات مناسب استفاده کند تا نهضت ملی حفظ قرآن رونق و جلا پیدا کند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول