اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی خراسان جنوبی:

زمینه استفاده زندانیان از خدمات بیمه تامین اجتماعی فراهم شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی خراسان جنوبی خواستار ایجاد زمینه استفاده زندانیان از خدمات بیمه تأمین اجتماعی شد.

زمینه استفاده زندانیان از خدمات بیمه تامین اجتماعی فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل زندان‌های خراسان جنوبی، محمدعلی اربابی در دیدار با مدیرکل تأمین اجتماعی استان چگونگی استفاده زندانیان از خدمات بیمه تأمین اجتماعی را بررسی کردند.

وی گزارشی از فعالیت‌های حوزه اشتغال و حرفه‌آموزی زندان‌های استان ارائه و اظهار کرد: وظیفه ما در سازمان زندان‌ها صرفا نگهداری محکومان و متهمان نیست بلکه اصلاح و تربیت زندانیان یکی از اولویت‌های اصلی سازمان زندان‌ها است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی خراسان جنوبی ادامه داد: در این ارتباط و با همکاری سایر دستگاه‌ها نظیر فنی و حرفه‌ای، صنایع دستی و جهاد کشاورزی دوره‌های حرفه‌آموزی برای زندانیان در سطح زندان‌های استان برگزار می‌شود تا فرد بتواند با مهارت‌هایی که در کارگاه‌های آموزشی و متعاقب آن کارگاه‌های تولیدی کسب می‌کند پس از آزادی شغل مناسبی را راه‌اندازی کند.

اربابی خواستار بیمه کردن زندانیانی شد که کارت مهارت فنی دریافت کرده‌اند تا زمینه بازگشت مجرمان به آغوش خانواده فراهم شود. 

سید علی‌اصغر محمودی مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: رسالت زندان و زندانبانی بسیار سنگین است و در همین راستا این مجموعه آمادگی لازم برای بیمه کردن زندانیان دارنده کارت مهارت فنی در رشته‌های مورد نظر را دارد.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول