اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی همدان خبر داد

استقرار آزمایشگاه طبی و خون بند ناف در همدان

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی همدان از استقرار آزمایشگاه طبی و خون بند ناف در همدان خبر داد و گفت: در این مرکز توانایی نگهداری خون بند ناف به مدت 20 سال وجود دارد.

استقرار آزمایشگاه طبی و خون بند ناف در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدمهدی گودرزی‌سروش پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای جهاد دانشگاهی همدان با نماینده ولی فقیه در استان فعالیت در عرصه پژوهش و فناوری، طب سنتی، سلول‌های بنیادین پژوهشکده رویان و خون بند ناف را از جمله فعالیت‌های این نهاد غیر انتفاعی بیان کرد.

وی ترویج فرهنگ و هنر اسلامی را از اهداف جهاد دانشگاهی دانست و اظهار داشت: وجود معاونت‌‌های فرهنگی (خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا)، واحد افکارسنجی، برگزاری مسابقات کتابخوانی بر مبنای شعار سال و... از جمله برنامه‌های فرهنگی در جهاد دانشگاهی همدان به شمار می‌رود.

رئیس جهاد دانشگاهی همدان از استقرار آزمایشگاه طبی و خون بند ناف در همدان خبر داد و گفت: در این مرکز توانایی نگهداری خون بند ناف به مدت 20 سال وجود دارد.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی نیازمند حمایت معنوی و کمک مسئولان دولتی است، اظهار داشت: کلنگ‌زنی پروژه آموزشی پژوهشی شهید دکتر احمدی روشن جزو برنامه‌های جهاد دانشگاهی است که امیدواریم اعتبار قول داده شده از استانداری همدان هر چه زودتر محقق شود.

گودرزی‌سروش از راه‌اندازی مرکز تخصصی توسعه پایدار با محوریت معماری و شهرسازی اسلامی در این نهاد خبر داد و گفت: همکاری‌های خوبی در این زمینه با پارک علم و فناوری و شهر‌ک‌های صنعتی استان در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی با همکاری با مجمع خیرین سلامت به دنبال احداث درمانگاهی عمومی و ایجاد طب سنتی است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول