اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس:

راه مبارزه با شبیخون فرهنگی تمسک به معارف قرآنی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: باید تلاش کنیم دانش‌آموزان را با فرهنگ و معارف اهل ‌بیت (ع) آشنا کنیم.

راه مبارزه با شبیخون فرهنگی تمسک به معارف قرآنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حیدرعلی احمدی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن و برکات الهی، زمانی برای خودسازی و کسب تقوای الهی بوده و باید از فضیلت شب‌های قدر بهره‎مند شد زیرا شب‌ قدر معادل هزار ماه است.

وی با اشاره به ایجاد انجمن نخبگان در شهرستان گنبدکاووس، تشکیل این انجمن را فرصتی شایسته برای ترغیب و تشویق جوانان مستعد عنوان کرد که موجب می‌شود برای شهرستان قدم‌های بلندی برداشته شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس در خصوص مدارس هیئت امنایی نیز گفت: مدیران مدارس خاص باید سعی کنند خاص بودن را در ارتقای وضعیت آموزش و پرورش مدارس جلوه‌گر کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر 98 درصد ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس به صورت حضوری و اینترنتی انجام شده است.

نبی‌الله آخوندی با اشاره به آغاز نظام 3-3-6 در مدارس اظهار داشت: تمهیدات لازم برای حضور دانش‌آموزان در قالب این نظام آموزشی فراهم شده است و نیروی انسانی مورد نیاز در آموزش و پرورش در جای خود ساماندهی شده‌اند و کمبود برخی از کلاس‌های ششم در مدارس ابتدایی با استقرار کانکس و یا ساماندهی برخی کلاس‌های مدارس در مقاطع مختلف انجام شده است.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبری در خصوص سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: با نظر کارشناسی شورای آموزش و پرورش می‌توان به هنرستان‌های این شهرستان رویکردی تولیدی داد تا دانش‌آموزان بتوانند تولیدات خود را عرضه کنند.

در این جلسه دیگر اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس نظرات خود را در خصوص زمان و مراکز انتخاب رشته و ارتقای کیفی آموزش و پرورش اعلام کردند.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول