اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون دارالقرآن امام (ره) نهاوند:

سالانه 3000 نفر در مراکز قرآنی نهاوند آموزش‌ می‌بینند

خبرگزاری فارس: مدیر کانون دارالقرآن امام خمینی(ره) نهاوند گفت: سالانه بیش از 3 هزار نفر در مراکز قرآنی نهاوند آموزش‌های مختلف را طی می‌کنند.

سالانه 3000 نفر در مراکز قرآنی نهاوند آموزش‌ می‌بینند

علی ‌گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: تربیت اسلامی و قرآنی نقش مهمی در سالم‌سازی جامعه دارد زیرا خانواده‌هایی که با قرآن و مفاهیم آن آشنایی و انس داشته باشند هرگز دچار انحرافات اجتماعی، اخلاقی و شخصیتی نمی‌شوند زیرا قرآن همانند هاله‌ای از نور اطراف قاریان و حافظان خود را فرا می‌گیرد و آنها را از آلوده شدن در مشکلات و انحرافات دور نگه می‌دارد.

وی با اشاره به فعالیت مراکز قرآنی ویژه برادران و خواهران نهاوندی افزود: جامعة‌القرآن کریم و دارالقرآن امام خمینی نهاوند در رشته‌های قرائت، حفظ، ترتیل، روخوانی و روانخوانی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در طول سال اقدامات شایسته قرآنی انجام می‌دهند که موجب شده در حفظ قرآن جوانان و نوجوانانی از سه جزء تا 20 جزء را داشته باشیم.

مدیر کانون دارالقرآن امام خمینی(ره) نهاوند ارائه آموزش‌های مختلف و مفاهیم قرآنی را برای رده‌های سنی مختلف اثرگذار و مهم خواند و بیان داشت: دارالقرآن امام خمینی نهاوند سالانه بیش از صدها علاقه‌مند به قرآن را در دوره‌های سه ماهه آموزش و تحویل جامعه اسلامی می‌دهد.

وی به حضور مربیان مختلف برادر و خواهر در این مرکز و دیگر مراکز قرآنی نهاوند اشاره کرد و گفت: در طول سال بیش از 50 مربی قرآن در رشته‌های مختلف نسبت به آموزش قرآن و مفاهیم آن با این مراکز همکاری دارند.

مدیر کانون دارالقرآن امام خمینی(ره) نهاوند، این شهرستان را مهد تربیت قرآنی برای قرآن‌آموزان خواند و افزود: حضور خیران در این عرصه می‌تواند فضای شهرستان را معنوی‌تر و قرآنی‌تر کند زیرا مراکز قرآنی با کمک خیران می‌توانند برنامه‌های جذاب و جالب توجهی را ارائه کنند.

گودرزی با بیان اینکه پیوستن به قرآن و انس گرفتن با مفاهیم قرآنی به ویژه بیان قصه‌های جذاب قرآنی برای رده‌های سنی مختلف نقش مهمی در ایجاد علاقه بین افراد دارد، خاطرنشان کرد: در این مرکز با وجود بیش از هزاران سی‌دی و لوح فشرده و تحویل آن به علاقه‌مندان قرآنی توانسته‌ایم هر دوره بیش از دوره‌های گذشته علاقه‌مندان به قرآن را جذب کنیم.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول