اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست ارشاد رودان خبر داد

راه اندازی 4 مرکز قرآنی در شهرستان رودان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودان از راه اندازی چهار مرکز قرآنی در روستاهای این شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

راه اندازی 4 مرکز قرآنی در شهرستان رودان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، وحید امیری بعد از ظهر امروز طی نشستی با حضور متولیان قرآنی گفت: مرکز قرآنی امام رضا (ع) روستای خراجی در ایام شعبانیه و 4 مرکز قرآنی نیز در حوزه‌های بخش مرکزی و بیکا آماده بهره‌برداری است.

وی نقش و جایگاه مراکز مؤسسات قرآنی را در راستای بستر سازی و گسترش فرهنگ غنی و ارزشمند قرآنی در سطح جامعه بسیار با اهمیت دانست و افزود: ایجاد زمینه مناسب برای فراگیری آموزش قرآن یکی از مهم‌ترین اهداف مراکز قرآنی است.

سرپرت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین ابزار مبارزه با هجوم جنگ نرم دشمنان گسترش فعالیت‌های قرآنی و دینی در اقشار مختلف جامعه است.

امیری در ادامه بیان داشت: اینک که دشمنان همه تلاش خود را برای منحرف ساختن نسل جوان از مسیر اسلام به کار بسته‌اند این متولیان فرهنگی هستند که باید کمر همت را بسته و جوانان را با کمک رهنمودهای قرآن به مسیر درست هدایت کنند.

وی ادامه داد: پیشرفت و ترقی جوانان ایران اسلامی در سایه قرآن چشم دشمنان را کور کرده است و به یاری خداوند این ترقی و پیشرفت تا رسیدن به قله‌های افتخار و خودکفایی ادامه خواهد داشت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودان افزود: گسترش مراکز قرآنی علاوه بر ایجاد معنویت و برکت باعث انس گرفتن بیشتر جوانان با کلام وحی می‌شود و جوانان می‌توانند با مدد گرفتن از کلام وحی و آرامش روحی و روانی راه درست را انتخاب کنند.

امیری اضافه کرد: این چهار مرکز قرآنی که شامل مراکز قرآنی سیداشهداء(ع) روستای قلعه کمیز، پیامبر اکرم(ص) روستای دهگکلکن، امام علی(ع) روستای کهنشوئیه و حضرت رقیه(س) اسلام آباد است  زیر نظر مؤسسات قرآنی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند که وظیفه آموزش، حفظ، قرائت، روخوانی و روان خوانی، تلاوت و ... را بر عهده دارند.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول