اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سعدآباد برپا شد

افتتاح نمایشگاه قرآنی و دینی رمضان با 4 هزار عنوان کتاب

خبرگزاری فارس: نمایشگاه کتاب قرآنی و دینی رمضان در آیینی باشکوه با 4 هزار عنوان کتاب در سعدآباد افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه قرآنی و دینی رمضان با 4 هزار عنوان کتاب

 به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد در آیین افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب رمضان در سعدآباد اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و دینی از مهم‌ترین اولویت‌های تبلیغات اسلامی است.

وی افزود: این نمایشگاه با عرضه بیش از 4 هزار عنوان کتاب دینی، مذهبی و محصولات قرآنی در این ماه برای بازدید عموم دایر شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در راستای اجرای برنامه‌ها برای ایجاد فضای معنوی در شهر و به منظور ارج گذاشتن به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر دایر کردن نمایشگاه کتاب به منظور دسترسی مردم به کتاب و بالا بردن شعائر ماه رمضان و ارتقاء نهضت مطالعه مفید و پرکردن اوقات فراغت برپا شده است.

جمالی هدف از راه‌اندازی این نمایشگاه را ترویج معارف اسلامی در بین آحاد مختلف مردم به ویژه نسل جوان دانست.

وی برگزاری طرح اکرام ایتام، برگزاری مراسم ختم قرآن در مساجد و حسینیه‌ها و مراسمات ویژه شهادت مولای متقیان علی (ع) را از دیگر برنامه‌های این نهاد در ماه رمضان اعلام کرد.

بخشدار سعدآباد نیز اظهار داشت: ماه رمضان ماه معنویت و اخلاق اسلامی است و همه باید در ترویج معارف دینی در این ایام اهتمام ورزیم.

غلامرضا وفایی متذکر شد: راه‌اندازی نمایشگاه کتاب دینی و مذهبی اهمیت شایانی دارد و از مردم مؤمن و متدین انتظار داریم استقبال کنند.

این مسئول اضافه کرد: امروز دشمنان به دنبال کم‌رنگ کردن اعتقادات و معنویات در بین نسل جوان هستند که باید با همه وجود نسبت به بصیرت‌بخشی به این قشر اهتمام ورزیم و بدون تردید ترویج معارف اسلامی گامی در این مسیر است.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول