اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس:

سلیقه‌ها باید سمت و سوی قرآنی بگیرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: انتخاب‌ها و سلیقه‌ها را باید در زیر سایه قرآن و نظام جمهوری اسلامی هدایت کرد.

سلیقه‌ها باید سمت و سوی قرآنی بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس، حجت‌الاسلام سید ولی‌الله محمودی‌نژاد در دیدار با معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز گفت: تلاش داریم در راستای اهداف و آرمان‌های مقدس اسلام، امام راحل و منویات مقام معظم رهبری که برای خدمت به خدا و بندگان خداست، گام برداریم.

وی افزود: خدمات فرهنگی یکی از عمده خدمات اجرایی دیربازده است که تلاش و همت بلندی لازم دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس خاطرنشان کرد: حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز در سال‌های اخیر کارهای خوب و مثبتی انجام داده که قابل تقدیر است.

محمودی‌نژاد تصریح کرد: تفکر انسان‌ها زمانی پیش‌برنده کارها است که در مسیر تفکر الهی باشد، پیامبران خدا نیز در مسیری بودند که خداوند آن را انتخاب و توصیه کرده بود و آنان از خود برنامه رشد و تعالی انسان‌ها را طراحی نکرده‌اند.

وی ادامه داد: مدیران در جایگاه‌های مهمی برای تصمیم‌گیری هستند و شرایط امروزی را باید با دستورات الهی و برنامه‌ریزی گروهی و مشورت پیش برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: انواع سلیقه‌ها و انتخاب‌ها را باید در زیرسایه قرآن و نظام جمهوری اسلامی هدایت و زیبایی‌های اسلام را به جوانان و نوجوانان یادآوری کرد.

در ادامه این دیدار معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز گفت: امروز 65 مجموعه در سطح شیراز داریم که شامل تالار، فرهنگسرا، ورزشگاه و کتابخانه بوده که در سال پاسخگوی بیش از 400 هزار نفر است.

محمد فرخ‌زاده افزود: این فعالیت‌ها منحصر به شیراز نیست و شهرداری در ابعاد استانی، کشوری و بین‌المللی فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: امروز یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما تقویت باورهای دینی و اخلاقی است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز در ادامه خواستار همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی فارس در راستای بازسازی دینی و معنوی در شیراز شد و گفت: مردم تاکنون با باورهای اعتقادی دیرین خود زندگی کرده‌اند، اما برنامه‌ریزی کردن مناسب برای نسل جدید برای اعتقادی کردن این باورها ضروری است.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول