اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل پوشش مناسب و صحیح خبری صورت گرفت

تقدیر اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: به دلیل پوشش مناسب و صحیح خبری از چهارمین نمایشگاه بین‌المللی فرهنگ عاشورایی زنجان، خبرگزاری فارس در زنجان از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تقدیر شد.

تقدیر اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراسم تجلیل از نفرات برتر مسابقات چهارمین نمایشگاه بین‌المللی فرهنگ عاشورایی ظهر امروز برگزار شد.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خبرگزاری فارس تجلیل به عمل آمد.

در این لوح آمده است، خبرگزاری محترم فارس استان زنجان بی شک همراهی و همدلی شما در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی فرهنگ عاشورایی مبین تعهد شما در قبال مکتب امام حسین (ع) و کوشش در راستای تعالی چنین تفکری است که موجب تقدیر و امتنان است.

در ادامه این تقدیر نامه آمده است: از اینکه با تبار گفتمانی و ستیز با رنگ تاریکی و بوی سیاهی برای تعالی همه جانبه ایران اسلامی در وادی فرهنگ عاشورا گام برمی‌دارید، سپاس‌گزاریم و به پاس رسالت قلم و پاس‌داشت کرامت انسانی، فعالیت‌های صادقانه و کوشش‌های بی‌شائبه و بی‌دریغی که جنابعالی در عرصه اطلاع‌رسانی مبذول داشته‌اید و همواره یار و یاور دبیرخانه فرهنگ عاشورایی بوده‌اید این لوح سپاس تقدیم می‌شود.

امید است در پناه ایزد متعال در همه شئونات زندگی و در راه اعتلای فرهنگ عاشورایی و هنر اسلامی بر اساس آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سرفراز و سربلند باشید.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول