اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان اردبیل خبر داد

راه‌اندازی کاروان سلامت در مناطق محروم

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل از راه‌اندازی کاروان سلامت با همکاری هلال احمر در مناطق محروم و روستایی خبر داد.

راه‌اندازی کاروان سلامت در مناطق محروم

بهمن دستاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در ماه رمضان سفره‌های کریمانه اطعام و افطار به صورت غذای گرم و توزیع سبد کالایی در بین نیازمندان در دستور کار این نهاد قرار گرفته است.

وی اجرای طرح مفتاح‌الجنه و بازدید از منازل خانواده‌های نیازمند و دلجویی از آنها را یکی از کارهای موفق و بسیار عاطفی کمیته امداد توصیف کرد و گفت: مسئولان و خیران با حضور در منزل مددجویان کمیته امداد در حد توان و بضاعت خود به قدرتمندی معیشت خانواده ها کمک می‌کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل بیان داشت: در هفته اطعام و اکرام سعی داریم با ثبت‌نام‌هایی که صورت گرفته است پخت نان رایگان با پرداخت هزینه آنها توسط خیرین و توزیع در محلات محروم را شاهد باشیم.

این مسئول ادامه داد: امسال به صورت مسجد و محله محوری برنامه‌ها اجرا می‌شود که حضور هیئت‌امنای محلات و مساجد به شور و حال برنامه کمک کرده و در اکثر شهرها این سفره‌ها در فضای آزاد و یا مساجد به صورت انبوه و گسترده انجام می‌شود.

دستاری با بیان اینکه در این هفته جای جای استان اردبیل حال و هوای کمک و دستگیری از نیازمندان و فقرای جامعه را می‌گیرد، افزود: بر اساس تفاهم‌نامه دو جانبه با هلال احمر کاروان سلامت را راه‌اندازی کردیم که قرار است از سوی این دو نهاد انقلابی خدمات متنوعی از قبیل پزشکی، بهداشتی درمانی و حمایتی به نیازمندان ساکن در روستاها و مناطق محروم ارائه شود.

وی تصریح کرد: امدادگران در توزیع سبد کالایی و غذای گرم نیز یاریگر ما بوده و در برگزاری جشن تکلیف و روزه اولی‌ها نیز سعی می‌کنیم از توانمندی این نیروها بهره‌ لازم را ببریم.

دستاری در خصوص همت و تلاش اتحادیه های اصناف و بازاریان در تقبل بخشی از هزینه‌های برپایی سفره‌های احسان و نیکوکاری گفت: یکی از محسنات این برنامه همنشینی غنی و فقیر در کنار سفره‌های ساده است که اگر همراهی دیگر دستگاه‌های اجرایی نباشد چنین کار حسنه اتفاق نمی‌افتد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول