اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کهگیلویه خبر داد

سرکشی از 50 خانواده نیازمند کهگیلویه‌ای در طرح مفتاح‌الجنه

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه گفت: سرکشی از 50 خانواده بی‌سرپرست و نیازمند کهگیلویه‌ای در طرح مفتاح‌الجنه صورت می‌گیرد.

سرکشی از 50 خانواده نیازمند کهگیلویه‌ای در طرح مفتاح‌الجنه

عنایت رحیمی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت از اجرا شدن طرح مفتاح‌الجنه به منظور سرکشی از خانواده‌های ایتام و نیازمندان با حضور فرماندار، امام جمعه و تمامی مسئولان ادارات و سازمان‌ها و نهادهای دولتی این شهرستان خبر داد.

وی اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از روز 15 ماه مبارک رمضان به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی و همزمان با آغاز هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان به مدت 10 روز این طرح آغاز خواهد شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین محاسن اخلاق، سرپرستی ایتام و تفقد و محبت نسبت به آن‌ها در جامعه است.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به اهمیتی که اسلام برای ایتام، بی‌سرپرستان و کهنسالان قائل است، همه باید در راستای تحقق این امر گام برداریم.

رحیمی‌نیا ادامه داد: در این زمینه هماهنگی لازم با تمامی ادارات و خیرین جهت اجرای طرح‌های اکرام ایتام و مفتاح‌الجنه در موعد مقرر و طبق جدول زمانی انجام گرفت.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول