اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

توزیع 20 هزار غذا در بین نیازمندان استان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در ماه مبارک رمضان 20 هزار وعده غذای گرم در هنگام افطار بین نیازمندان توزیع می‌شود.

توزیع 20 هزار غذا در بین نیازمندان استان

خلیل‌الله سائلی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان طرح همای رحمت با مشارکت جمعی از خیرین و داوطلبین فعال در استان قم آغاز شد.

وی افزود: کمک به محرومین پیام جاودانه‌ای است که در اسلام نیز به شکل کاملا دقیق به آن سفارش شده است.

سائلی ادامه داد: در همین راستا و با تأسی به سیره حضرت علی (ع) و با هدف ترویج سیره علوی و مشارکت حداکثری داوطلبان به منظور حمایت از خانواده‌های بی‌سرپرست و نیازمند با حفظ عزت نفس و کرامت انسانی طرح همای رحمت در استان قم اجرا می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به برگزاری هفتمین دوره طرح همای رحمت در استان قم اظهار کرد: امسال نیز با کمک خیرین و داوطلبان نیکوکار شاهد اجرای این امر خداپسندانه با حضور حداکثری داوطلبان خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح از ظرفیت بالای پایگاه‌های داوطلبی مساجد، محلات، کارخانجات، ادارات، مؤسسات خیریه مردم نهاد و اعضای خانه داوطلب استان استفاده شده است.

سائلی در خصوص ارسال اقلام مورد نیاز برای خانواده‌های نیازمند اظهار کرد: اقلام مورد نیاز خانواده‌های نیازمند پس از تهیه و آماده‌سازی توسط داوطلبان بسته‌بندی و با حفظ کرامت در میان مددجویان توزیع می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر عنوان کرد: اقلام تهیه شده در سبدهای کالا شامل برنج، روغن، گوشت، پنیر، شکر، قند، حبوبات، رب، خرما و... است.

 

برپایی 30 سفره رحمت در برخی از مساجد و روستاهای قم

وی یادآور شد: همچنین همزمان با تهیه سبدهای کالا و توزیع در میان نیازمندان، سفره‌های افطاری نیز در برخی از مساجد شهری و روستایی به همت اعضا، داوطلبان و خیرین خانه‌های داوطلبی در ماه مبارک رمضان با عنوان «30 شب 30 سفره» رحمت برپا می‌شود.

سائلی گفت: در ماه مبارک رمضان سال جاری بیش از 20 هزار پرس غذای گرم به صورت سفره‌های افطاری میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه طرح همای رحمت با مشارکت 120 نفر از خیرین قمی و غیر قمی در استان قم اجرا می‌شود گفت: این طرح از ابتدای ماه شعبان آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان در استان قم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول