اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز خواستار شد:

سالم‌سازی اماکن گردشگری البرز بر اساس اصول اخلاقی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز خواستار سالم‌سازی محیط‌های تفریحی و گردشگری این استان بر اساس اصول اخلاقی و با هدف جلب رضایت بیشتر خانواده‌ها شد.

سالم‌سازی اماکن گردشگری البرز بر اساس اصول اخلاقی

ناصر رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: البرز از نظر بهره‌مندی از محیط‌های گردشگری و تفریحی جزو استان‌های شاخص کشور بوده و ما امکانات خوبی در این حوزه داریم.

وی تصریح کرد: این محیط‌ها باید به گونه‌ای ساماندهی شوند که مردم به ویژه خانواده‌ها و افراد متدین به راحتی از آن بهره‌مند شده و فرصت خوبی برای آرامش روحی و روانی داشته باشند.

معاون استاندار البرز در پاسخ به این پرسش که آیا توجهی به رعایت شئونات اخلاقی و فرهنگی در تفریحگاه‌ها و مناطق گردشگری استان البرز از سوی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی می‌شود؟ گفت: یکی از خواسته‌های اصلی استانداری و همچنین مدیریت کلان میراث فرهنگی و گردشگری استان البرز، ساماندهی این مناطق است.

رجبی تاکید کرد: پیش از این نیز بارها از سوی مسئولان ارشد استان تاکید شده است که این مناطق با هدف ارائه خدمات مناسب به خانواده‌ها و تامین امنیت اخلاقی آنها باید سالم‌سازی شود.

وی متذکر شد: اگر نقاط گردشگری استان البرز دارای مشکلات اخلاقی باشد، به طور قطع اکثریت قریب به اتفاق مردم و خانواده‌ها، تمایلی به حضور در این اماکن تفریحی و گردشگری نخواهند داشت.

معاون استاندار البرز بیان داشت: خوشبختانه در این استان شاهد فرهنگ‌سازی خوبی هستیم و مردم متدین و معتقد البرز شرایط مناسبی را در اماکن تفریحی و توریستی به صورت خودجوش ایجاد کرده‌اند.

رجبی افزود: با این وجود باید طرح‌های ویژه‌ای برای سالم‌سازی این مناطق و اماکن داشته باشیم که از سوی استانداری به مدیریت میراث فرهنگی، اجرای برنامه‌های ویژه برای تحقق این امر تاکید شده است.

اماکن گردشگری البرز باید در شأن خانواده‌های ایرانی باشد

وی با تاکید بر اینکه اماکن تفریحی و گردشگری از نظر اخلاقی باید محیطی مناسب و در حد شان خانواده‌های ایرانی باشد، گفت: خوشبختانه طرح‌هایی در این زمینه از سوی دستگاه‌های مسئول اجرایی شده و معاونت سیاسی و امنیتی استانداری البرز نیز بر روند اجرای آنها نظارت دارد.

رجبی در پایان اظهار امیدواری کرد: با تلاش‌های صورت گرفته شاهد افزایش رضایت‌مندی خانواده‌ها البرزی و همچنین گردشگران داخلی و خارجی در زمان بهره‌مندی از امکانات این استان باشیم.

انتهای‌پیام/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول