اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان در سراسر سیستان‌وبلوچستان صورت می‌گیرد

برگزاری 23 یادواره شهدای زن در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان از برگزاری 23 یادواره شهدای زن همزمان در سراسر استان در دو روز متوالی خبر داد.

برگزاری 23 یادواره شهدای زن در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سیدحسن مرتضوی صبح امروز به مناسبت گرامیداشت 13 مرداد روز قشر بسیج جامعه زنان اظهار داشت: حضور خواهران بسیجی اعم از شیعه و سنی در عرصه‌های مختلف نشان از وحدت، همدلی و یکپارچگی خواهران دارد.

وی افزود: این روز فرصت مناسبی است تا از زنان شیر دل نظام مقدس جمهوری اسلامی که در عرصه‌های مختلف دوشادوش مردان برای آبادانی و سرافرازی ایران اسلامی تلاش کرده‌اند، تقدیر و تشکر شود.

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: خواهران بسیجی با ایثارگری‌های خود در تمامی عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و علمی و در عرصه‌های علم و فناوری گوی سبقت را از مردان ربوده و توانمندی‌های خود را به دنیا نشان دادند.

مرتضوی تصریح کرد: زنان بسیجی با تلاش‌ها و ایثارگری‌های خود در عرصه‌های مختلف، توطئه‌های دشمنان را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خنثی کردند.

وی به مقام شامخ شهیده شاخص سال "ناهید فاتحی کرجو" اشاره کرد و گفت: زنان و دختران ما باید زندگی این شهید بزرگوار را الگو قرار دهند و بیش از هر زمان دیگری بتوانند نقش و جایگاه خود را در جامعه پررنگ جلوه دهند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان با اشاره به اینکه 11 زن شهیده در سیستان‌وبلوچستان وجود دارد، افزود: به منظور تجلیل از مقام شامخ این شهدا و تمامی شهدای زن انقلاب اسلامی، 23 یادواره شهدا زن همزمان در سراسر استان در دو روز متوالی برگزار می‌شود.

مرتضوی اضافه کرد: زنان بسیجی ما باید با الگوگیری از حماسه ساز عاشورا حضرت زینب کبری (س) در راه رشد و تعالی اسلام و انقلاب اسلامی تلاش کنند و به دشمنان بفهمانند که در همه حال حامی اسلام و ولایت هستند.

وی همچنین با اشاره به مقام شامخ مادران شهدا بیان داشت: این مادران با صبر و استقامت خود در جامعه اسلامی نماد مقاومت و ایثار هستند و باید در جامعه بیش از پیش به آنان اهمیت داده شود.

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان با بیان توانمندی‌های زنان ایرانی اسلامی در تمامی عرصه‌ها گفت: امروز زنان ایران اسلامی با تلاش‌ها و ایثارگری‌های خود باعث بیداری زنان کشورهای اسلامی در منطقه شده‌اند.

مرتضوی بیان کرد: زنان شیعه و سنی در سیستان‌وبلوچستان با حضور در عرصه‌های مختلف، وحدت و همدلی خود را حفظ کرده و در راستای حفظ دستاوردها، ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و رهبری گام بر می‌دارند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول