اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد

برگزاری 30 گفتمان دینی با موضوع نماز در سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد گفت: مرداد جاری 30 گفتمان دینی با موضوع نماز در این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری 30 گفتمان دینی با موضوع نماز در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی در نشست سیاسی و دینی هیئت‌های مذهبی سعدآباد اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی باید به تمامی نیازهای اقشار جامعه توجه داشته باشند و علاوه بر رفع خواسته‌های دینی و مذهبی به خواسته‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ایشان توجه داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد خاطر نشان کرد: ارتقای بصیرت دینی و اخلاق سیاسی مهم‌ترین شاخص برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و هیئت‌های مذهبی و مساجد در قالب فعالیت‌های خویش باید به این مهم توجهی خاص داشته باشند.

جمالی بیان داشت: انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلفی به عنوان الگوی استقامت، پیشرفت و عدالت برای جهانیان مطرح است و نفی وابستگی به دشمنان، عزت و کرامت، مجاهدت و شهادت‌طلبی از جمله درس‌هایی است که مردم ایران اسلامی با بصیرت و آگاهی از انقلاب اسلامی گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: با توجه به توطئه دشمن و استکبار در کم‌رنگ کردن حضور مردم در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی، تمامی اقشار جامعه به ویژه جوانان باید شرکت فعال در عرصه‌های مختلف دینی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی داشته باشند.

جمالی در سخنانی به اهمیت برگزاری نماز جماعت اشاره کرد و گفت: نماز جماعت نمادی از وحدت و اتحاد امت اسلامی در عرصه‌های مختلف است و تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید به برگزاری نماز جماعت در ادارات خویش اقدام کنند.

وی ادامه داد: در جوامع انسانی مردم از مسئولان خویش الگوبرداری می‌کنند، لذا مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید جزو اولین افرادی باشند که در نماز جماعت شرکت می‌کنند.

جمالی به نقش انجمن‌های اسلامی در توسعه فرهنگ نماز اشاره کرد و افزود: با این کار انجمن‌های اسلامی به وظیفه اصلی خود که همان اسلامی کردن محیط کار است اقدام کرده‌اند.

وی در ارتباط با نماز محور بودن برنامه‌های ماه رمضان گفت: با توجه به اینکه مسئله اساسی و اولویت اصلی در جامعه و در بعد فرهنگی نماز است تاکنون 30 گفتمان دینی با موضوع نماز در ماه رمضان در مساجد توسط روحانیون بومی و اعزامی برگزار شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد بهره‌گیری از محضر روحانیون را از مهم‌ترین برنامه‌های تبلیغات اسلامی سعدآباد در ماه رمضان دانست و عنوان کرد: رویکرد ما در ماه رمضان و ایام تبلیغی، استفاده حداکثری از حضور روحانیون و مبلغین با بهره‌مندی از ظرفیت کانون‌های فرهنگی تبلیغی و هیئت‌های مذهبی است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول