اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد:

بیش از 5 هزار دانش‌آموز در سعدآباد ثبت‌نام کردند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش سعدآباد گفت: بیش از 5 هزار دانش‌آموز برای سال تحصیلی جدید در سعدآباد ثبت‌نام کردند.

بیش از 5 هزار دانش‌آموز در سعدآباد ثبت‌نام کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد جعفر امیرزاده شامگاه یکشنبه در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی سعدآباد اظهار داشت: آماده‌سازی فضا برای شروع سال تحصیلی جدید از اهداف مهمی است که آموزش و پرورش با تمام توان برای دستیابی به آن تلاش می‌کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد خاطر نشان کرد: شروع سال تحصیلی جدید مستلزم رفع نیازهای اولیه است و برنامه‌ریزی دقیق و کارآمد از مسائلی است که در رفع این نیازها بسیار اثرگذار است و در منطقه سعدآباد مورد توجه بوده است.

امیرزاده ادامه داد: تشکیل ستاد پروژه مهر در منطقه سعدآباد از اقدامات ارزشمندی است که به منظور آماده‌سازی فضای آموزش و پرورش برای شروع سال تحصیلی جدید صورت پذیرفته و این ستاد وظیفه شناسایی کمبودها و نیازهای آموزش و پرورش و تلاش برای رفع این نیازها را عهده‌دار است.

وی اضافه کرد: گستردگی جغرافیایی و جمعیت بالای مربیان و متربیان از ویژگی‌های بارز آموزش و پرورش منطقه سعدآباد است و به همین دلیل مسئولان این منطقه بر دقت و توجه بیشتر برای رفع نیازها و معضلات تاکید دارند.

این مسئول در همین راستا یادآور شد: مسئولان و کارشناسان آموزش و پرورش سعدآباد با نظارت دقیق و مستمر بر فعالیت ستاد پروژه مهر زمینه را برای رفع نقایص مدارس منطقه سعدآباد به وجود آورده‌اند و تلاش می‌کنیم سال تحصیلی پربار و موفقیت‌آمیزی را شروع کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد بیان کرد: از آغاز سال تحصیلی جدید تا به حال بالغ بر 5 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در منطقه سعدآباد ثبت‌نام کرده‌اند که بیشترین جمعیت مربوط به مقطع ابتدایی و کمترین جمعیت مربوط به مقطع راهنمایی است.

امیرزاده در تشریح آنالیز جمعیتی ثبت‌نام کنندگان گفت: بر اساس اطلاعات موجود تاکنون 2 هزار و 987 نفر در مقطع ابتدایی، 907 نفر در مقطع راهنمایی و یک‌هزار و 119 دانش‌آموز در مقطع متوسطه مراحل ثبت‌نام خود به منظور سال تحصیلی جدید را تکمیل کرده‌اند.

وی اضافه کرد: سازمان‌دهی معلمان به منظور تعیین محل خدمت در سال تحصیلی جدید یکی از برنامه‌هایی است که آموزش و پرورش منطقه سعدآباد بر اساس برنامه‌ زمان‌بندی نسبت به آن اقدام کرده و معلمان مقاطع مختلف تحصیلی را ساماندهی کرده‌اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد بیان کرد: فعالیت‌های پرورشی و تربیت‌بدنی یکی از فعالیت‌های مهم آموزش و پرورش در کنار فعالیت‌های تئوریک علمی است و به منظور توسعه این فعالیت‌ها شاهد سازمان‌دهی 25 معلم پرورشی و تربیت‌بدنی در منطقه سعدآباد بوده‌ایم.

امیرزاده عنوان کرد: به منظور انجام هر چه بهتر وظایف و مسئولیت‌ها توسط مربیان پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش سعدآباد تقویم زمان‌بندی برنامه‌ها را به ایشان اعلام و در جلسه‌ای با حضور ایشان به توجیه این تقویم آموزشی پرداخته است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول