اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر شبکه قرآن و معارف اسلامی سیما خبر داد

تولید 4 فیلم مستند در شبکه قرآن

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر شبکه قرآن و معارف اسلامی سیما از تولید مستند کربلا و سه مستند با موضوع امام زمان(عج) مربوط به اعیاد شعبانیه در این شبکه خبر داد.

تولید 4 فیلم مستند در شبکه قرآن

حجت‌الاسلام عبدالله جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آغاز به کار رسمی دفتر شبکه قرآن و معارف سیما از ابتدای ماه مبارک رمضان در قم اظهار کرد: این شبکه می‌تواند ظرفیت قوی برای برنامه‌های رسانه‌ای در زمینه قرآن و معارف اسلامی باشد.

وی با بیان اهداف تاسیس دفتر این شبکه در استان قم تصریح کرد: شبکه قرآن و معارف اسلامی سیما تلاش می‌کند در تولید برنامه‌های رسانه‌ای تعامل مطلوبی با مراجع عظام،‌ حوزه‌های علمیه، مراکز قرآنی و پژوهشی برقرار کند.

مدیر دفتر شبکه قرآن و معارف اسلامی سیما ادامه داد: این شبکه توانسته است با گذشت مدت کوتاهی از فعالیت خود به جایگاه مناسبی بین مخاطبان دست پیدا کند.

وی به برنامه‌های تولید شده در دفتر شبکه قرآن و معارف اسلامی سیما اشاره و ابراز کرد: پنج سحر نخست ماه مبارک رمضان برنامه‌های کارشناسی و گفت‌وگو محور پخش شد.

جلالی با بیان اینکه سطح ارزشی و جایگاه قرآن در شهر مقدس قم غیر قابل انکار است گفت: شبکه قرآن و معارف اسلامی سکویی است که می‌تواند به علما و نخبگان قرآنی در ترویج معارف اسلامی کمک شایانی کند.

وی افزود: تعامل شبکه قرآن و معارف اسلامی سیما با علما، ‌مراجع و دیگر نخبگان، کمک مناسبی در تولید برنامه‌های پر محتوا در زمینه ترویج معارف اسلامی محسوب می‌شود.

مدیر دفتر شبکه قرآن و معارف اسلامی به ساخت چهار مستند در این شبکه اشاره و تصریح کرد: مستند کربلا و سه مستند که مربوط به اعیاد شعبانیه است با موضوعات «امام زمان، جمکران و زنان»، «امام زمان، جمکران و جوانان» و «امام زمان و عموم مردم» از جمله فیلم‌های مستندی است که در این شبکه تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه تدوین فیلم‌های مستند امام زمان روزهای پایانی خود را می‌گذرانند تصریح کرد: این فیلم‌های مستند پس از پایان در زمان تعیین شده روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول