اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور قاری بین‌المللی صورت می‌گیرد

برپایی مراسم شبی با قرآن در شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر از برپایی مراسم شبی با قرآن با حضور قاری بین‌المللی در شوشتر خبر داد.

برپایی مراسم شبی با قرآن در شوشتر

حجت‌الاسلام حیدر شهریاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: مراسم شبی با قرآن به مناسبت میلاد امام حسن (ع) در شهرستان شوشتر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه با حضور قاری بین‌المللی است، ادامه داد: این مراسم با حضور قاری بین‌المللی حامد شاکریان برگزار می‌شود.

شهریاری افزود: این برنامه قرار است با حمایت سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شوشتر و پایگاه مقاومت امام علی (ع) امشب 12 مرداد ماه در شوشتر برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های انجام شده برای تجهیز مساجد در سطح شهرستان گفت: مساجد شهرستان شوشتر در شرایط به کولرگازی نیاز دارند و در این راستا 25 کولرگازی به مساجد شهرستان اهدا شده است.

وی تأکید کرد: در سال‌های گذشته بیش از 150 دستگاه کولر گازی اسپیلت به مساجد شهرستان شوشتر اهدا شده است که در نوع خود بی‌نظیر است.

وی تأکید کرد: شرایط آب و هوایی شهرستان شوشتر در وضعیتی است که نبود کولرگازی در مسجد باعث می‌شود تا رونق فرهنگی و معنوی از مساجد برود و به این دلیل تلاش داریم تا در طرح تجهیز مساجد از این امکان استفاده کنیم.

شهریاری با اشاره به اینکه در چهار سال گذشته تلاش زیادی شده است تا مساجد شهرستان شوشتر تجهیز شوند، تاکید کرد: در چهار سال گذشته از نظر سیستم صوتی و کولرگازی مساجد شهرستان شوشتر را تجهیز کرده‌ایم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر با اشاره به اینکه مساجد باید از نظر تجهیزات در وضعیت مناسبی باشند، افزود: نباید مساجد شهرستان از نظر امکانات در تنگنا باشند تا در مسیر فعالیت‌های مذهبی با کمبود و کاستی مواجه نشوند.

وی با اشاره به اینکه دبیرستان دخترانه صدرا در شوشتر راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: دبیرستان دخترانه صدرا در با اعتبار 10 میلیارد ریال برای ساخت این دبیرستان هزینه شده است و ثبت نام متقاضیان در تحصیل در این دبیرستان آغاز شده است.

شهریاری افزود: این دبیرستان دخترانه با کادری مجرب در راستای تحصیل علوم دینی در کنار تحصیل به دانش‌آموزان دختر یاری می‌رساند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول