اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

تحقق منویات رهبری از اهداف شورای هماهنگی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: تلاش برای تحقق آرمان‌های انقلاب رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری از اهداف این شورا است.

تحقق منویات رهبری از اهداف شورای هماهنگی است

سعید حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: تعلیم شعائر و ایام‌الله و تعمیق ارزش‌های اسلامی از اهداف برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و افزایش انگیزه و مشارکت مردم از دیگر اهداف این شورا است، تصریح کرد: تقویت مشارکت مردم برای شرکت در برنامه‌های مختلف کشور از دیگر برنامه‌های این شورا محسوب می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان زنده نگه‌داشتن مناسبت‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی را از برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات عنوان کرد و افزود: اشاعه فرهنگ دینی و انقلابی در جامعه از دیگر اهداف این شورا است.

وی برگزاری مناسبت‌های مختلف در طول سال را از برنامه‌های این شورا برشمرد و افزود: در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های متنوعی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

حسینی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی مردمی و انقلابی است، افزود: این نهاد به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شده است.

وی با اشاره به تشکیل این شورا در 12 مرداد سال 1359 خاطرنشان کرد: این شورا تاکنون منشاء برکات زیادی در انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ساماندهی و هماهنگی برگزاری مراسم ملی و ایام‌الله را از برنامه‌های این شورا عنوان کرد و گفت: تلاش برای تحقق آرمان‌های انقلاب رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری از اهداف این شورا است.

وی با بیان اینکه این شورا در زمینه تقویت شعائر اسلامی گام‌های مطلوبی را برداشته است، یادآور شد: افزایش حضور حماسی و مشارکت مردم در آئین‌ها و مراسم‌های مختلف از دیگر اهداف این شورا محسوب می‌شود.

حسینی گسترش کمی و تقویت کیفی برنامه‌های محوری را از رویکردهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: برگزاری باشکوه مراسم‌های مختلف انقلابی از دیگر برنامه‌های این شورا است.

وی با بیان اینکه این نهاد با بیش از سه دهه فعالیت فعالیت‌های موثری را در زمینه‌های مختلف انجام داده است، خاطرنشان کرد: این شورا در عرصه مقابله با تبلیغات منفی و جنگ نرم دشمنان نیز اقدامات مطلوبی را انجام داده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان بر ضرورت دفاع از ارزش‌های اسلامی و ایجاد شورآفرینی و نشاط انگیزی در برنامه‌ها تاکید کرد و افزود: برگزاری راهپیمایی‌های مختلف از برنامه‌های این شورا است.

وی تحکیم بنیان دینی و اعتقادی جامعه، توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را از برنامه‌های این شورا دانست و گفت: توجه به محتوا و تاثیرگذاری برنامه‌ها، نوآوری و تنوع، مخاطب شناسی و برنامه‌ریزی از مهم‌ترین رویکردهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول