اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار

انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های اداره‌های فومن برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین دوره انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌ اداره‌های فومن با معرفی چهار نفر عضو اصلی و دو نفر علی‌البدل برگزار شد.

انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های اداره‌های فومن برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، نخستین دوره انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های اداره‌ها و سازمان‌های فومن پیش از ظهر امروز با حضور معاون فرماندار و 23 نفر از روابط عمومی‌های این شهرستان برگزار شد.

معاون فرماندار فومن در آستانه میلاد با سعادت امام زمان (عج)، اظهار کرد: طبق تفکر اندیشمندان، شیعه بر سه اصل اعتقاد به امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا، اعتقاد به مرجعیت و ولایت فقیه و اعتقاد به مهدویت و ظهور منجی عالم بشریت استوار است که در این تفکر فرهنگ شیعه مانند پرنده دارای بالی به رنگ سرخ و سبز است.

محمدرضا محسنی افزود: بال سرخ همان اعتقاد به عاشورا و بال سبز اعتقاد به تفکر مهدویت است و کسی که به انتظار منجی عالم بشریت اعتقاد دارد هرگز مورد تسخیر تفکر غرب قرار نمی‌گیرد و کسی که منتظر روز عدالت گستری مهدی (عج) است زیر سیطره و زور تفکر غرب نمی‌رود.

وی تعریف امام زمانی از سوی غرب و مهندسی معکوس را از مهم‌ترین اقدام‌های غرب برای نابودی فرهنگ مهدویت دانست و گفت: در تهاجم فرهنگی که دشمن برای تفکر شیعه و اندیشه‌های اسلامی ایجاد کرده، ظهور حضرت عیسی در مقابل ظهور حضرت مهدی (عج) مطرح شد.

این مسئول، مهم‌ترین وظیفه برای مقابله با مهندسی معکوس غرب را تبیین تفکر و اندیشه مهدویت در جامعه به صورت گسترده خواند و افزود: جشن نیمه شعبان را پر محتواتر برگزار کنیم تا فرهنگ مهدویت در جامعه شیعی استوارتر شود.

وی در ادامه تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها را موثر دانست و گفت: روابط عمومی یکی از ارکان اصلی تشکیلات و سازمان‌ها است که بیشترین فشار کاری را دارند.

محسنی، در چارت اداری و سازمانی روابط عمومی پس از رئیس سازمان و رئیس حراست قرار دارد و روابط عمومی جزء حوزه مدیریت هر سازمان قرار می گیرد که این نشان دهنده اهمیت پست روابط عمومی است.

محسنی، روابط عمومی را موثرترین حوزه فرهنگی اداره‌ها و سازمان‌ها عنوان کرد و یادآور شد: روابط عمومی پل ارتباطی بین مدیر هر سازمان با مردم و ارباب رجوع است که باید عملکرد آن سازمان را به اطلاع مردم برساند و آنها را از فعالیت‌های آن سازمان آگاه کند.

وی اضافه کرد: روابط عمومی باید دیگر مدیر سازمان را به نقطه نظرات، پیشنهادات و نقاط قوت و ضعف آن مجموعه آگاه کند و بازخورد عملکرد و اهداف سازمان را از جامعه بگیرد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری فومن نیز در ادامه جلسه مذکور درباره چگونگی برگزاری این انتخابات گفت: انتخابات شورای هماهنگی اداره‌های فومن در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه اطلاع‌رسانی بیشتر از خدمات نظام اسلامی و سیاست‌های دولت خدمتگزار مبنی بر توانمندسازی روابط عمومی‌های کشور برای نخستین بار با عنایت به تاکید استاندار گیلان برگزار می‌شود.

محمدعلی قصابی‌نژاد اظهار کرد: توانمندسازی و ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها، ایجاد هماهنگی صنفی، توسعه فعالیت‌های حرفه‌ای و علمی، بهبود جایگاه منزلت و کارآمدی روابط عمومی‌ها و نظارت و ارزیابی بر عملکرد آنها از اهداف تشکیل شورای روابط عمومی شهرستان‌ها است.

وی تصریح کرد: پس از انتخاب شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها برای عملیاتی شدن مصوبات این شورا کمیته‌های پنج‌گانه برنامه‌ریزی، منابع انسانی، فناوری و اطلاعات، پشتیبانی و فرهنگی و هنری نیز در هر شهرستان تشکیل می‌شود.

مدیر روابط عمومی فرمانداری فومن خاطرنشان کرد: در این انتخابات امیر پوراحمد روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، امین عاشوری روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزاد خداپرست روابط عمومی اداره صنعت معدن و تجارت، خدیجه پاک روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از اعضای ثابت و حسین گلریز روابط عمومی دهیاری‌های بخش مرکزی و پرویز غریب روابط عمومی دانشگاه پیام نور نیز جزو اعضای علی‌البدل شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان فومن با کسب آرای ماخوذه به مدت دو سال انتخاب شدند.

وی، افزود: فرماندار فومن نیز رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان و مدیر روابط عمومی این فرمانداری دبیر شورا هستند.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول