اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردبیل

نصب تندیس شهید خلبان غفور جدی کلید خورد

خبرگزاری فارس: نصب تندیس شهید خلبان غفور جدی به همت شهرداری اردبیل کلید خورد.

نصب تندیس شهید خلبان غفور جدی کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که ظهر امروز به همین منظور در شهرداری اردبیل برگزار شد رئیس مرکز پژوهش‌های نظری و مطالعات راهبردی نیروی هوایی ارتش در سخنانی اظهار داشت: شهدای خلبان شهدایی رشید و از جان گذشته در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی هستند.

امیر سرتیپ حسین چیت‌فروش اظهار داشت: شهید خلبان غفور جدی دارای روحیه جوانمردی و فتوت بود که نام اردبیل را در آسمان شهادت جلا بخشید.

وی خاطرنشان کرد: نیروی هوایی با ارج نهادن به تصمیم شهرداری اردبیل، آماده همکاری این نیرو با شهرداری است.

شهردار اردبیل نیز در این مراسم اظهار داشت: شهیدان با ایثار و دادن جان خویش در راه استقلال و آزادی ایران عزیز برگ زرینی در تاریخ این کشور ورق زدند که می‌بایست راه آنها برای همیشه در تاریخ ثبت و ماندگار شده و چراغ راه آیندگان قرار گیرد.

صدیف بدری افزود: با توجه به عنایت و تصمیمات اعضای شورای محترم اسلامی شهر اردبیل نصب تندیس شهید خلبان غفور جدی در دستور کار این شهرداری بوده و در راستای  کیفیت و ماندگاری طرح از نیروی هوایی برای ارائه مشاوره و همکاری لازم دعوت به عمل آمده است.

شهردار اردبیل با اشاره به نقش شهید جدی در دوران جنگ تحمیلی و لزوم پاسداشت این حرکت، طرح تندیس این شهید بزرگوار را برای شهرداری مهم ارزیابی کرد و ابراز داشت: احترام گذاشتن به افتخار‌آفرینان ملی مذهبی و مقام والای شهدا ضمن دلگرمی خانواده‌های معظم شهدا سبب می‌شود مردم در پیگیری آرمان‌های نظام و کشور اسلامی‌مان مستحکم‌تر و جدی‌تر گام بردارند و دست بدخواهان برای ایجاد شیطنت بسته شود.

وی با تاکید بر استقبال شهرداری به منظور نصب تندیس شهدا در میادین شهر گفت: به نظر می‌رسد یکی از خواسته‌های مردم اردبیل زنده نگهداشتن یاد و نام شهدای دیارشان است و شهرداری با برنامه‌ریزی باید مطالبه به حق مردم را جامه عمل بپوشاند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل نیز که خود از جانبازان عرصه دفاع مقدس است گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام را از اولویت‌های کاری منتخبین مردم و از خواسته‌ها و مطالبات به حق مردم دانسته و ابراز داشت: شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل با هماهنگی کامل نسبت به اجرای این طرح و طرح‌های دیگر که در شورای اسلامی شهر اردبیل مصوب شده اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول