اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان:

بخش مهم حفاظت از حاکمیت به عملکرد مجموعه حراست بستگی دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی- امنیتی استاندار کردستان گفت: بخش مهمی از حفاظت و صیانت از حاکمیت به عملکرد مناسب واحدهای حراست ادارات و دستگاه‌های دولتی بستگی دارد.

بخش مهم حفاظت از حاکمیت به عملکرد مجموعه حراست بستگی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست استانداری که در سالن شهدای گمنام برگزار شد با بیان اینکه امنیت جامعه در سایه محبت مسئولان به مردم و تعامل نزدیک دولت و ملت حاصل می‌شود، اظهار داشت: باید زمینه‌ای فراهم شود که مردم به مجموعه‌های حراستی اعتماد کامل پیدا کنند.

وی افزود: بخش مهمی از حفاظت و صیانت از حاکمیت منوط به عملکرد مناسب واحدهای حراست است که خوشبختانه در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی این مهم به خوبی حاصل شده است.

حسن‌زاده در ادامه جلب اعتماد مردم را ضامن بقای نظام و بهترین سد در برابر توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: حراست استانداری به عنوان سرآمد واحدهای حراست دستگاه‌های اجرایی نقش مهمی را در راستای نیل به اهداف عالیه نظام و دولت خدمتگزار بر عهده دارد.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود بر تعامل نزدیک و مستمر ادارات و سازمان‌های مختلف استان با حراست استانداری کردستان تاکید و اضافه کرد: استان کردستان دارای شرایط ویژه در کشور است و دشمن همواره چشم طمع به این خطه از میهن اسلامی دارد بنابراین ضروریست مسئولان در کنار مردم در برابر دسیسه‌ها هوشیار باشند.

وی در پایان با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات بهنام نظری در طول دوران مسئولیت در واحد حراست، برای محمد مبین مدیر جدید حراست استانداری کردستان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول