اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جم:

طرح تحول بنیادین موجب حاکمیت ارزش‌ها در مدارس می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: طرح تحول بنیادین موجب افزایش معنویت و حاکمیت ارزش‌ها در مدارس و آموزش و پرورش می‌شود.

طرح تحول بنیادین موجب حاکمیت ارزش‌ها در مدارس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حسین اسکندری شامگاه یکشنبه در نشست با مدیران آموزش و پرورش شهرستان جم اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین و پیچیده‌ترین مقوله‌های اجتماعی است و نیازمند توجه جامع و همه‌جانبه مسئولان اجرایی است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جم خاطر نشان کرد: اهمیت آموزش و پرورش از جنبه‌های مختلف قابل بررسی است و گستره بالای جغرافیایی و جمعیت بالای افراد حاضر در این مجموعه عظیم از مهم‌ترین ابعاد این نهاد مهم اجتماعی هستند که باید مورد توجه قرار گیرد.

اسکندری بیان کرد: قابلیت اثرگذاری و اثربخشی در تمامی اجزا و ارگان‌های جامعه حساسیت این مجموعه را بیشتر کرده و میزان بالای حساسیت این مجموعه سبب لزوم توجه بیشتر مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بر آن شده است.

وی یادآور شد: تغییر در نظام آموزشی کشور یکی از مسائلی است که در سال‌های متمادی در دستور کار مسئولان آموزشی بوده و مطالعات و بررسی‌های گسترده‌ای در این زمینه صورت پذیرفته که طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش نتیجه این مطالعات است.

این مسئول اضافه کرد: از مسائل مهمی که در اجرای طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش باید مورد توجه قرار گیرد توجه به دغدغه‌ها و خواسته‌های رهبر معظم انقلاب است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جم بیان کرد: یکی از ویژگی‌های جامعه اسلامی تنیده شدن روج اسلام در تمام ابعاد جامعه است و با اجرای این طرح آموزش و پرورش به سمت کاملا اسلامی سوق می‌یابد.

اسکندری گفت: متون فعلی کتب درسی نیمه اسلامی است و با اجرای طرح تحول بنیادین متون کتب اسلامی کاملا بر اساس احکام و آموزه‌های دین مبین اسلام تدوین شده است.

وی ادامه داد: در شهرستان جم اقدامات متعددی به منظور اجرای مطلوب این طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش صورت پذیرفته و آمادگی کامل را برای اجرای این طرح داریم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جم اذعان داشت: رایزنی‌های لازم با مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان جم به منظور اجرای این طرح صورت پذیرفته و هیچ دغدغه‌ای در خصوص بازگشایی مدارس در اول سال تحصیلی و اجرای این طرح نداریم.

اسکندری بیان کرد: در آینده نزدیک با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و مسئولان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی جلسه‌ای به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات پیش روی آموزش و پرورش جم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول