اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

حاکمیت ارزش‌ها ویژگی جامعه منتظر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: حاکمیت ارزش‌ها از شاخصه‌ها و ویژگی‌های جامعه منتظر است که در آن رعایت اصول حرف اول و آخر را می‌زند.

حاکمیت ارزش‌ها ویژگی جامعه منتظر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم نیز وعده داده است که صالحان وارث و خلیفه زمین هستند که با حاکمیت یافتن ارزش‌ها شاخ مستکبران شکسته می‌شود.

وی تصریح کرد: در چنین جامعه‌ای هرگونه آزادگی اخلاق، بی‌بند و باری شهوت، دهن‌کجی به مقدسات و ارزش‌ها مذموم است و نباید عده‌ای به شکل‌گیری آن دامن بزنند.

علوی با بیان این‌که در جامعه منتظر زن بی‌حجاب و آلوده و بی‌عفت و مرد بی‌غیرت اصلاً وجود خارجی ندارد، خاطرنشان کرد: آنهایی که دست به چنین اقدامی بزنند به فرج امام عصر خود دهن‌کجی کرده و در یک غفلت واقعی فرو رفته‌‌اند.

این مسئول 21 تیرماه روز حجاب را گرامی داشت و اضافه کرد: جامعه ما امروز بیش از هر زمان دیگر به شناخت اصول و مبانی اعتقادی نیاز دارد که سرسلسله آن حفظ حریم‌ها و عفت و حجاب است.

وی اصل استکبارستیزی را دومین شاخصه جامعه منتظر توصیف کرد و ادامه داد: جامعه منتظر جامعه دشمن‌شناس و حقیقت‌بین به مسایل است و به یقین جمهوری اسلامی ایران را می‌توان تمهید و مقدمه چنین حکومت و زمینه‌ساز ظهور امام عصر (عج) دانست.

به گزارش فارس، امام جمعه پارس‌آباد بیان کرد: استکبار جهانی امروز در نهایت ذلت و ضعف خود با همدستان منطقه‌ای خود به هر اقدامی دست می‌زند تا شاید هویت خود را حفظ کند در حالی که در حاکمیت اسلام استکبارستیزی قوام حکومت صالحان است.

علوی به قدرت نظامی ایران در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: یکی از این عرصه‌های قدرت‌نمایی مانور اخیر سپاه پاسداران بود که این نیروی مجاهد و انقلابی توانست قدرت نظامی خود را به رخ کشیده و نمایشی از صنعت فناوری‌ها و موشک دوربرد خود را به نمایش بگذارد.

وی قدرت بی‌چون و چرای ایرانی اسلامی را در مقابله با هجمه‌های نظام استکباری خاطرنشان کرد و افزود: همه این قدرت‌نمایی نشان می‌دهد که زمینه برای ظهور امام عصر (عج) با شکل‌گیری جمهوری اسلامی ایران برقرار است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول