اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان مطرح کرد

حرکت سیستم حاکمیتی غرب رو به افول و نابودی است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: سیستم حاکمیتی غرب و دنیای استکبار به سمت افول و نابودی در حرکت است.

حرکت سیستم حاکمیتی غرب رو به افول و نابودی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان از ارزشمند‌ترین فرصت‌های سال است و در میان تمامی ماه‌های سال این ماه مبارک به دلیل شرافتش به خداوند متعال نسبت دارد.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: در این ماه مبارک مناسبت‌های مهمی وجود دارد که تمامی مدیران اجرایی شهرستان ملزم به همکاری و حضور پررنگ در این برنامه‌ها و مراسمات ارزشمند هستند.

خسروی بیان داشت: به منظور برگزاری باشکوه این برنامه‌ها ستاد‌های مربوطه را در مرکز شهرستان تشکیل داده و برنامه‌های جامعی تدوین کرده‌ایم و از بخشداران می‌خواهیم با اجرای این برنامه‌ها در سطح بخش‌ها به توسعه فضای معنوی و مذهبی جامعه کمک کنند.

وی اضافه کرد: توطئه و برنامه جدید دشمنان و معاندان داخلی و خارجی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد رخنه و شکاف بین مردم، نظام و رهبری عزیز است.

این مسئول یادآور شد: با خدمت و تلاش صادقانه باید فضایی را فراهم کنیم که مردم به حقوق خویش دست یابند و از شرایط رضایت داشته باشند.

فرماندار دشتستان متذکر شد: این ایام حصر شدید دشمنان علیه نظام اسلامی است و تمام توان و تلاش خویش را برای ضربه به نظام و انقلاب اسلامی به کار گرفته‌اند.

خسروی با اشاره به وضعیت عربستان سعودی ادامه داد: سیستم حاکمیتی عربستان، مزدور و دست نشانده غرب و دنیای استکبار هستند و همواره تحت کنترل آمریکای جنایتکار و ایادی غرب بوده و هستند.

وی گفت: سیستم حاکمیتی غرب و دنیای استکبار به سمت افول و نابودی در حرکت است و قیام‌های مردمی در سراسر جهان نویدی بر این مسئله مهم است.

فرماندار دشتستان با اشاره به مضمون سخنرانی امام راحل پس از قتل عام حجاج در سال 66، اذعان داشت: ما و دنیای اسلام اگر بتوانیم از جنایات صدام بگذریم از جنایات آل سعود نخواهیم گذشت و به امید خداوند روزی خواهد رسید که با آرامش خیال به سرزمین وحی و سفر حج خواهیم رفت.

این مسئول با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب ما را به واقع‌بینی توصیه کرده‌اند اضافه کرد: امروز شرایط ما شرایط شعب ابی‌طالب نیست و به تعبیری در شرایط بدر و خیبر قرار داریم.

خسروی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در طول عمر خود حوادث تلخ و تجربه‌های فراوانی داشته و ما امروز امکاناتی در اختیار داریم و در جایگاهی قرار داریم که می‌توانیم دشمنان را نابود کنیم.

وی یادآور شد: با تضمین عربستان مبنی بر تامین نفت کشورهای غربی در صورت تحریم نفتی ایران شاهد اجرای تحریم بودیم که پس از اجرای تحریم، عربستان از عمل به این تعهد ناتوان ماند و هم‌اکنون شاهد خروج 20 کشور غربی از حلقه تحریم نفتی ایران هستیم و روزبه‌روز بر جمعیت کشورهایی که از این تحریم خارج می‌شوند، افزوده خواهد شد.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: ما باید از تحریم‌ها برای دستیابی به فرصت‌ها استفاده کنیم و شرایط را برای ایجاد اقتصاد مقاومتی بدون وابستگی به نفت که همواره مقام معظم رهبری به آن تاکید داشته‌اند، هموار کنیم.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول