اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی منطقه آزاد اروند خبر داد

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در اروند

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگی و آموزشی منطقه آزاد اروند از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در منطقه آزاد اروند خبر داد.

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در اروند

سید مهدی موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: طرح ضیافت نور یک طرح مذهبی و فرهنگی جامع در راستای ترویج مفاهیم قرآنی در ماه مبارک رمضان است.

وی ادامه داد: در این طرح تمام ساکنان شهرهای آبادان و خرمشهر می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامک به شماره 300072300 از امکانات این طرح بهره مند شوند.

وی افزود: دریافت پیامک با موضوعات مختلف از جمله احادیث، پیام‌های قرآنی، گفتار بزرگان، معرفی کتاب، اعمال ماه مبارک رمضان و شرکت در مسابقه بخشی از خدمات این سامانه است که به صورت رایگان صورت می‌پذیرد.

مدیر فرهنگی و آموزشی منطقه آزاد اروند گفت: افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه فضایی مناسب برای اطلاع رسانی سریع به انبوهی از مخاطبان و ارتباط دو طرفه با مخاطبان در کمترین زمان را فراهم کرده است.

موسوی همچنین از برگزاری مراسم بزرگ محفل انس با قرآن با حضور حافظان و قاریان بین‌المللی در منطقه آزاد اروند خبر داد.

وی افزود: این مراسم معنوی همزمان با ولادت با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در شهرهای آبادان، خرمشهر و جزیره مینو برگزار می‌شود.

موسوی گفت: در این مراسم از حضور قاریان بین‌المللی آقایان دکتر اسامه سامی الهواری از کشور مصر و شجاع زویدات از ایران و همچنین اجرای گروه مدیحه سرایی بهره خواهیم برد.

مدیر فرهنگی و آموزشی منطقه آزاد اروند گفت: در این مراسم معنوی به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای به کسانی که همنام با نام مبارک امام حسن مجتبی (ع) باشند تقدیم خواهد شد.

برگزاری جشن بزرگ عید سعید فطر پس از پایان ماه مبارک رمضان نیز یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در حوزه فرهنگی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول