اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بازسازی 3000 واحد در کهگیلویه و بویراحمد

خدمات دولت در بهسازی بافت‌های فرسوده فراموش نمی‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی دنا گفت: با بازسازی 3 هزار واحد روستایی در کهگیلویه و بویراحمد، خدمات دولت در بهسازی بافت‌های فرسوده فراموش نمی‌شود.

خدمات دولت در بهسازی بافت‌های فرسوده فراموش نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، حمید بشیری عصر امروز در نشست بازسازی و بهسازی مسکن روستایی این شهرستان اظهار داشت: امروزه باید خدمت‌گزاری در مسئولیتی که در جمهوری اسلامی پذیرفته‌ایم را به مرحله ظهور برسانیم و کاری کنیم که مردم از ما راضی باشند چراکه رضایت الهی در رضایت مردم است.

بشیری این ماه را بهترین فرصت برای خودسازی و خداشناسی دانست و بیان کرد: بهترین راه این است که از فرصتی که خداوند برای ما خلق کرده استفاده برده و در راه خدمت به مردم تلاش کنیم.

وی دولت نهم و دهم را پیشگام در بهسازی بافت‌های فرسوده دانست و عنوان کرد: فرصتی که دولت نهم و دهم برای بازسازی بافت‌های فرسوده و مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده به وجود آورده در هیچ دولتی فراهم نشده است.

بخشدار دنا افزود: امروزه در آخرین روستاها مردم نسبت به مقاوم‌سازی و بهسازی منازل پیشگام هستند و خود را مسئول می‌دانند.

این مسئول در دنا اظهار کرد: مسئولین باید این زمینه را فراهم کرده تا مردم با آرامش زندگی کنند چراکه امنیت آنها اینگونه در درازمدت تأمین می‌شود. 

وی کار خیر را پایدار دانست و بیان کرد: اگر کسی در زندگی خود بانی کار خیری باشد تا زمانی که این کار خیر ساری و جاری است در آن کار خیر شریک است.

بخشدار دنا از تعداد 3 هزار واحد مسکونی طرح بازسازی بافت‌های فرسوده این استان 326 واحد را سهم این شهرستان دانست و گفت: در بخش مرکزی 119 واحد و در بخش پاتاوه 207 واحد تسهیلات دریافت کردند.

بشیری تسهیلات در سال جاری برای هر بافت فرسوده را 125 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: از این مبلغ 20 میلیون ریال بلاعوض پرداخت می‌شود.

وی عنوان کرد: در سال 89 و 90 در مجموع هزار و 180 فقره تسهیلات روستایی پرداخت شده که بانک‌ها همکاری خوبی در پرداخت تسهیلات داشتند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول