اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گتوند:

11 میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: فرماندار گتوند گفت: 11 میلیارد ریال برای رونق بخشیدن به بخش کشاورزی در شهرستان گتوند اختصاص یافته است.

11 میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، قدرت الله امانی‌پور ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی از اختصاص اعتباری معادل 11 میلیارد و 840 میلیون ریال به کشاورزان خبر داد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بخش کشاورزی در این شهرستان اظهار داشت: این تسهیلات در قالب 146 پروژه نظیر گاومیش‌داری، بوجاری، مرغداری، پرواربندی و پرورش مرغ بومی و غیره به متقاضیان پرداخت می‌شود.

امانی‌پور افزود: با وجود رودخانه کارون و سدهایی که در گتوند وجود دارد و زمین‌های حاصلخیزی که در سطح شهرستان کشت می‌شود اما جای کار بسیاری برای توسعه این بخش وجود دارد.

وی با تأکید بر حل تمام موانع پیش روی سرمایه‌گذاران این بخش خواستار تعیین تکلیف متقاضیان معرفی شده از سوی کمیته امداد شد و ضمن انتقاد از عملکرد مسئول کمیته امداد گتوند در خصوص پیگیری کار متقاضیان از وی و رئیس بانک کشاورزی خواست تا هر چه سریع‌تر نسبت به پرداخت یا تغییر وضعیت این متقاضیان اقدام نماید.

رئیس شورای اداری گتوند با اشاره به لزوم توسعه هر چه بهتر و با کیفیت‌تر بخش کشاورزی خواستار تلاش بیشتر مدیریت جهاد کشاورزی گتوند شد.

وی با اشاره به شرایط قیمت‌ها در بازار گفت: روند نوسانات قیمت کالاها در ماه‌های گذشته باعث شد نظارت بر قیمت‌ها از طرف اداره صنعت معدن و تجارت افزایش یابد و با متخلفان برخورد جدی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر بازار باید بسیار دقیق باشد، تأکید کرد: باید تلاش کرد تا با افراد متخلف در بازار برخورد شود و در این باره با اعمال قانون می‌توان نبض بازار را در دست داشت و از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها جلوگیری کرد.

امانی‌پور تأکید کرد: باید بکوشیم تا برای تأمین کالاهای اساسی مردم در ماه مبارک رمضان مشکلی به وجود نیاید و در این باره باید تنها بر نظارت‌ها افزوده و دقت عمل را افزایش دهیم.

وی تأکید کرد: اداره صنعت‌، معدن و تجارت در راستای معرفی متخلفان به تعزیرات حکومتی اقدام کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول