اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

تعاونی‌های کار آفرینان زنجان را حمایت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: از تعاونی‌های کار آفرین در استان زنجان حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

تعاونی‌های کار آفرینان زنجان را حمایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فضایل مقدسی بعد از ظهر امروز در جشنواره امتنان از کار آفرینان برتر استان زنجان اظهار داشت: در سال گذشته تعهدات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در زمینه اشتغال نسبت به سال گذشته 158 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه در سال 89 میزان تعهدات استان زنجان در زمینه اشتغالزایی بیش از 27 هزار نفر بود، خاطر نشان کرد: در سال 89 برای بیش از 31 هزار نفر فرصت شغلی ایجاد شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه در سال گذشته میزان تعهدات استان زنجان برای ایجاد اشتغال 40 هزار و 400 نفر بوده است، اضافه کرد: در مجموع در سال گذشته بیش از 52 هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه کار آفرینی به معنی قابلیت اجرای افکار و اندیشه‌ها است، ادامه داد: کار آفرینان ایده‌ها و اندیشه‌های خود را در بستر محدودیت‌های اجتماعی پیاده می‌کنند.

مقدسی با بیان اینکه کار آفرینی مرهون داشتن ویژگی‌هایی است که در کار آفرینی سه عامل کار، کارگر و کارفرما در آن دخالت دارد، تصریح کرد: کار آفرینان افرادی تیزبین هستند که نوع کار، مواد اولیه، بازار مصرف و رقبا را نیز در برنامه‌ریزی‌های خود در نظر می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه کارگر نیز باید کار و بهره‌وری را بشناسد و کار را با کیفیت انجام دهد، یادآور شد: کارگران باید بینش اقتصادی داشته و با معنویت عمل کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه یک کارفرما باید آگاه به شرایط باشد و ارزش‌های کار را بداند، خاطر نشان کرد: کارفرما باید ایدئولوژی تجاری و دید فرهنگ‌سازی داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه از تعاونی‌های کار آفرین استان زنجان حمایت می کنیم، ادامه داد: سند توسعه اشتغال نیز با خط سیر فعالیت‌های اشتغال در استان آماده شده که یک برنامه اساسی و ارزشمندی است و در عرصه اشتغال اتفاقات جدیدی رخ می‌دهد.

مقدسی اظهار داشت: در حال حاضر اشتغال‌های ایجاد شده در استان زنجان مدیون تلاش‌های کار آفرینان است.

لازم به ذکر است، که در هفتمین جشنواره امتنان از کار آفرینان برتر زنجان از کار آفرینان برتر استان تجلیل شد.

در این جشنواره از یوسف رستمیان، محمد زینالی، لیلا قربانی، حسین جوان ‌بخش، داود مقدم، احسان اعرابی، صمد یوسفی، مهدی قلی‌زاده و حسین تاری‌مرادی به عنوان کار آفرینان برتر سال گذشته تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول