اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم خبر داد

فعالیت 21 پایگاه اوقات فراغت در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از فعالیت 21 پایگاه اوقات فراغت در شهرستان جم در تابستان امسال خبر داد.

فعالیت 21 پایگاه اوقات فراغت در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام سید حسین سادات شامگاه یکشنبه در نشست با فعالان فرهنگی و دینی شهرستان جم اظهار داشت: دولت در سال‌های اخیر توجه خاصی به فعالیت‌های فرهنگی و دینی داشته و مسئولان در سطوح شهرستانی و استانی هم باید این مسئله را مورد توجه قرار دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم خاطر نشان کرد: یکی از نیازهای اساسی جامعه در شرایط فعلی، گسترش فرهنگ دینی و اسلامی است و مسئولان و فعالان فرهنگی و دینی باید تمام هم و غم خود را برای گسترش فرهنگ دینی در جامعه اسلامی به ‌کار گیرند.

وی افزود: دشمنان و معاندان اسلام ناب محمدی و نظام مقدس جمهوری اسلامی از تمام توان و هجمه‌های خویش برای ضربه به اعتقادات جوانان بهره می‌برند و فعالان فرهنگی و دینی ما در قالب فعالیت‌های خویش باید با برنامه‌های ایشان به مقابله برخیزند و زمینه را برای گسترش احکام نورانی اسلام در جامعه هموار کنند.

سادات بیان کرد: حضور فعال جوانان و نوجوانان در کانون‌های فرهنگی و هیئات مذهبی از سرمایه‌های ارزشمندی است که ایشان در اختیار دارند و با بهره‌گیری از این سرمایه ارزشمند باید به بصیرت‌افزایی و آشنایی جوانان و نوجوانان با نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان بپردازند.

این مسئول یادآور شد: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان از وظایف مهمی است که هیئات مذهبی و پایگاه‌های دینی باید با برنامه‌ریزی دقیق در این مسیر گام بردارند و از این طریق مانع انحراف فکری جوانان و نوجوانان که نوگلان جامعه اسلامی هستند، شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم با اشاره به افزایش 50 درصدی پایگاه‌های اوقات فراغت شهرستان جم عنوان کرد: با توجه به عملکرد موفق تبلیغات اسلامی شهرستان جم در زمینه فعالیت‌های اوقات فراغت، در سال جاری پایگاه‌های این شهرستان از 14 پایگاه به 21 پایگاه افزایش یافته است.

سادات ادامه داد: فعالت 13 هسته فرهنگی جوان و هشت طرح بوستان معرفت در شهرستان جم از اقدامات ارزشمندی است که به منظور توسعه فعالیت‌های دینی و قرآنی ویژه جوانان و نوجوانان شاهد اجرای آن در شهرستان هستیم.

وی گفت: علاوه بر طرح‌های ابلاغی هفت پایگاه افتخاری نیز در سطح شهرستان تشکیل شده که در مجموع بیش از 2 هزار نفر را تحت پوشش برنامه‌های فرهنگی قرار داده است.

سادات متذکر شد: از شرکت‌کنندگان در برنامه‌های اوقات فراغت می‌خواهیم به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر هزینه‌ شرکت در این دوره‌ها را به موقع پرداخت کنند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول