اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 48 ساعت گذشته در خراسان‌شمالی

تصادف در محورها 15 کشته و مجروح بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه خراسان‌شمالی گفت: وقوع تصادفات در محورهای مواصلاتی سطح استان طی 48 ساعت گذشته، پنج کشته و 10 نفر مجروح بر جای گذاشته است.

تصادف در محورها 15 کشته و مجروح بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان‌شمالی، علی‌ حسین‌زاده اظهار کرد: به دنبال برخورد یک دستگاه وانت نیسان با یک دستگاه تراکتور در محدوده محور فرعی حصار حسین، بلافاصله نیروهای امدادی و پلیس راه در محل حادثه حاضر شدند.

وی تصریح کرد: در این تصادف، سه نفر از سرنشینان وانت نیسان بر اثر شدت جراحات وارده ناشی از تصادف در دم فوت و راننده آن نیز به شدت مجروح شد.

حسین‌زاده افزود: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را ترکیب و تقارن دو خطا به نسبت مساوی، بی‌احتیاطی از جانب راننده تراکتور و وانت نیسان به علت انحراف به چپ نسبت به یکدیگر (نقص ماده 119) آیین‌نامه راهور مقصر تشخیص دادند.

رئیس پلیس راه خراسان‌شمالی گفت: در حادثه دیگری در محور فرعی روستای بیدک نیز دو دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر برخورد کرده که راکبان هر دو موتورسیکلت بر اثر شدت جراحات وارده ناشی از تصادف در دم فوت می‌کنند.

وی افزود: کارشناسان علت این حادثه را بی‌احتیاطی از جانب یکی از راکبان موتورسیکلت‌ها به دلیل تجاوز به چپ نسبت به موتورسیکلت دیگر تشخیص دادند.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: در این مدت شش فقره تصادف جرحی دیگر هم در جاده‌های استان گزارش شده که 9 مصدوم بر جای گذاشته است.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول