اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 24 ساعت گذشته

52 قمی در تصادفات موتورسیکلت مجروح شدند

خبرگزاری فارس: معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: در 24 ساعت گذشته در قم بر اثر 42 تصادف موتورسیکلت، 52 نفر مجروح شدند.

52 قمی در تصادفات موتورسیکلت مجروح شدند

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از پاسخگویی به هزار و 200 تماس در 24 ساعت گذشته از سوی مرکز حوادث فوریت‌های پزشکی قم خبر داد و افزود: از تعداد هزار و 200 تماسی که با مرکز برقرار شد، 520 مورد به مزاحمت‌ اختصاص داشت.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: از مجموع تماس‌های دریافتی در 24 ساعت گذشته با مرکز فوریت‌های پزشکی قم، 680 تماس مربوط به مددجویان بود.

وی با اشاره به مأموریت‌های مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در طول این مدت تصریح کرد: با هدف امداد‌رسانی به مددجویانی که با مرکز اورژانس 115 تماس گرفته بودند، 118 تیم پزشکی به محل وقوع حوادث اعزام شدند.

فراهانی به تشریح مأموریت‌های انجام شده پرداخت و گفت: در مدت یاد شده 61 فقره تصادف در استان قم به وقوع پیوست که منجر به مجروح شدن 72 نفر شد.

وی افزود: همچنین 57 مورد از مواردی که مرکز فوریت‌های پزشکی برای امدادرسانی در محل حضور یافت مربوط به بروز مشکلات قلبی، تنفسی و ... می‌شد.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به حوادث شاخص در طول 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: مانند دیگر روزها موتورسواران در قم حادثه آفریدند و در این زمینه 42 مورد تصادف موتور منجر به مجروح شدن 52 نفر شد.

وی از دیگر حوادث شاخص در این مدت را واژگونی یک دستگاه خودروی پراید عنوان کرد و گفت: بر اثر این حادثه دو نفر به شدت مصدوم شدند که پس از ساعتی منجر به فوت آنان در بیمارستان شد.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خاطر نشان کرد: بر اثر تصادف یک دستگاه پژو با موتورسیکلت نیز سه نفر مصدوم شدند.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول