اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان خبر داد

مرگ راکب موتورسیکلت در تصادف با پژوپارس در دشتستان

خبرگزاری فارس: مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان گفت: راننده موتورسیکلت بر اثر تصادف با پژوپارس در دشتستان جان خود را از دست داد.

مرگ راکب موتورسیکلت در تصادف با پژوپارس در دشتستان

محمدعلی دهقان لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: ساعت 20 و 44 دقیقه شنبه شب بر اثر تصادف موتورسیکلت با پژوپارس در محور آبپخش به سعدآباد، راننده موتورسیکلت جان خود را از دست داد.

وی افزود: بلافاصله پس از بروز این تصادف، آمبولانس 115 جاده‌ای آبپخش به محل حادثه اعزام شد و راکب موتورسیکلت به نام امرالله را به درمانگاه آبپخش انتقال داد.

مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان خاطر نشان کرد: با وجود تلاش اورژانس و پرسنل درمانگاه آبپخش، متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده، راکب موتورسیکلت جان باخت.

دهقان تصریح کرد: بر اساس گزارش مسئولان راهنمایی و رانندگی، پژو پارس از سمت سعدآباد به آبپخش در حرکت بوده و موتورسیکلت نیز فاقد چراغ روشنایی بوده و پژوپارس در حین سبقت با موتورسیکلت برخورد می‌کند.

وی اضافه کرد: اورژانس دشتستان در هر شرایطی در خدمت همشهریان و هم‌استانی‌های عزیز است و نهایت ظرفیت خود را برای کاهش تلفات و خسارات به کار می‌بندد و امیدوار است که رضایت خاطر مردم را جلب کند.

این مسئول ادامه داد: در یک سانحه دیگر نیز بر اثر واژگون شدن یک دستگاه پیکان وانت در دشتستان پنج نفر به شدت مصدوم شدند.

دهقان یادآور شد: تمام مصدومان توسط اورژانس دشتستان به بیمارستان 17 شهریور برازجان اعزام شدند و پس از درمان از بیمارستان مرخص شدند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول