اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌شرقی رخ داد

20 کشته و زخمی حاصل 6 تصادف

خبرگزاری فارس: بر اثر شش تصادف در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌شرقی 20 نفر کشته و زخمی شدند.

20 کشته و زخمی حاصل 6 تصادف

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی، بر اثر وقوع شش سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان، یک نفر کشته و نوزده نفر مصدوم شدند.

 با اعلام گزارش برخورد خودرو خاور با پراید در اتوبان تبریز - زنجان، 170کیلومتر مانده به تبریز پایگاه فوریت‌های پزشکی شهرستان هشترود به محل حادثه اعزام شده و هر هفت مصدوم به صورت سرپایی درمان شدند.

در این گزارش همچنین از برخورد دو موتورسوار در جاده تبریز –ارومیه بر روی پل "خاصبان" خبر داده شده که با اعزام پایگاه فوریت‌های پزشکی ایلخچی هر دو مصدوم به بیمارستان آذرشهر انتقال داده شدند که حال یکی از مصدومان وخیم اعلام شده است.

در جاده آذرشهر -عجب‌شیر حوالی روستای هفت‌چشمه، به دنبال واژگونی خودرو آر.دی، سه نفر مصدوم شدند که مصدومان توسط پایگاه فوریت‌های پزشکی آذرشهر و شیرامین به بیمارستان آذرشهر انتقال داده شدند.

همچنین در پی اعلام واژگونی یک دستگاه جرثقیل در شهرستان هریس، راه روستایی "آرباتان" به "سرای"، پایگاه فوریت‌های پزشکی هریس به محل حادثه اعزام شدند که متاسفانه حادثه منجر به فوت یک نفر شد.

واژگونی خودروی پراید در جاده تیکمه داش-بستان‌آباد کیلومتر پنج نیز دو مصدوم بر جای گذاشت، که توسط پایگاه فوریت‌های پزشکی تیکمه‌داش به بیمارستان بستان‌آباد منتقل شدند.

در پی اعلام واژگونی خودروی پراید در کیلومتر هفت جاده تیکمه‌داش - قره‌چمن، پایگاه فوریت‌های پزشکی قره‌چمن و هلال‌احمر به محل اعزام و پنج مصدوم حادثه را به بیمارستان بستان‌آباد منتقل کردند.

یادآوری این نکته ضروری است که عدم رعایت سرعت مطمئنه در جاده‌ها، عامل اصلی واژگونی خودروها و به بار آمدن حوادث ناگوار است و باید این نکته را مورد توجه قرار داد که در تصادفات سنگین حرکت دادن بی‌محابا و غیراصولی مصدومانی که دچار ضربه‌های ناشی از تصادفات شدند، موجب افزایش بروز صدمات غیرقابل جبران می‌شود. 

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول