اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی استان بوشهر مطرح کرد

افزایش آمار فوتی‌های تصادفات درون شهری بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی استان بوشهر گفت: استان بوشهر در تصادفات فوتی در چهار ماهه امسال تنها استانی است که آمار فوتی‌های درون شهری آن افزایش داشته است.

افزایش آمار فوتی‌های تصادفات درون شهری بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علی رضایی پیش از ظهر امروز در نشست شورای ترافیک استان بوشهر اظهار داشت: تعداد افراد فوت شده در سه ماهه نخست امسال 24 نفر اعلام شده که نسبت به مدت مشابه پارسال که 17 نفر بود، افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: همچنین در بخش حوادث برون شهری نیز در سه ماهه اول امسال 55 نفر فوتی داشتیم که در مقایسه با مدت مشابه پارسال که 75 نفر بود کاهش نشان می‌دهد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز در این نشست گفت: در راستای کاهش حوادث جاده‌ای از اول فروردین ماه امسال تاکنون 5 هزار و 500 تابلو برای ایمن‌سازی راه‌ها نصب کرده‌ایم.

نادر پروانه افزود: همچنین حذف 20 نقطه زودبازده پرحادثه در طول محورها و در صورت تامین اعتبار نیز روشنایی 60 نقطه در نقاط پرحادثه راه‌ها امسال انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: اصلاح شیب شیروانی جاده‌ها به طول 150 کیلومتر و روکش آسفالت 100 کیلومتر از راه‌های استان نیز از جمله دیگر برنامه‌های این مدیریت است که در صورت تامین اعتبار انجام می‌شوند.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر نیز گفت: آموزش مسائل ترافیکی به شهروندان و بویژه رانندگان مهم‌ترین عامل در کاهش حوادث جاده‌ای و تصادف‌ها است.

خدارحم آبادی افزود: همچنین همکاری منسجم مطبوعات با اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در اطلاع‌رسانی نکات آموزشی ترافیکی به مردم ضروری است که متاسفانه در استان این همکاری ضعیف است.

وی تصریح کرد: با توجه به اعلام بخشنامه معاونت نیروی انسانی رئیس جمهور در خصوص آموزش مسائل ترافیکی و انتظامی به کارکنان دستگاه‌های اجرایی متاسفانه ادارات دولتی در این رابطه همکاری لازم را انجام نمی‌دهند.

آبادی اضافه کرد: تنها راه برون‌رفت از معضلات ترافیکی استان بوشهر تقویت بخش آموزش و ارائه نکات آموزشی ترافیکی به هم‌استانی‌هایمان است.

وی یادآور شد: در سال گذشته و سه ماهه اول امسال در بخش حوادث ترافیکی در شهرها و جاده‌های استان بوشهر 449 نفر فوتی و 3 هزار و 74 نفر نیز مجروح داشته‌ایم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول