اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه گیلان:

خواب‌آلودگی عامل مهم وقوع تصادفات مرگبار است

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه گیلان گفت: خستگی و خواب‌آلودگی مهم‌ترین عامل وقوع تصادفات مرگبار در جاده‌های گیلان است.

خواب‌آلودگی عامل مهم وقوع تصادفات مرگبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید جمشاد ظهر امروز در جریان بازدید از وضعیت تصادفات در محور رشت‌-‌قزوین اظهار کرد: ساعت دو بامداد امروز اصرار به ادامه رانندگی، موجب شده تا راننده خسته و خواب‌آلود کامیون در محور رشت ‌ـقزوین در آستانه مرگ قرار گیرد.

وی در تشریح وقوع یک حوادث رانندگی در محور مذکور افزود: راننده یک دستگاه کامیون کمپرسی به نام جواد که با پشت سر گذاشتن یک روز طولانی و بدون استراحت کافی به طرف رودبار در حال حرکت بود، در حالت خواب‌آلودگی در فاصله 100 متری ضلع شمالی پاسگاه محور رشت‌‌ـقزوین تصادف شدیدی کرد.

وی ادامه داد: این راننده خواب‌آلود هنگامی که به مقصد رودبار در حال حرکت بود با شدت تمام به یک دستگاه کامیون کمپرسی دیگر که راننده آن به دلیل خستگی از کار روزانه، قادر به ادامه حرکت نبود و به منظور پیشگیری از تصادف در منتهی الیه طرف راست جاده، وسیله خود را پارک کرده و مشغول استراحت بود، برخورد کرد.

به گفته این مسئول، شدت حادثه چنان زیاد بود که کابین راننده از قسمت جلو به طور کامل جمع شد و راننده آن لابلای آهن پاره‌ها گرفتار آمد.

وی گفت: ماموران پلیس راه استان در محور رشت‌ـ‌قزوین بلافاصله با مشاهده این وضعیت ضمن ایمن سازی و روان‌سازی ترافیک اطراف صحنه تصادف، مراتب را به اورژانس، آتش نشانی و گروه امداد و نجات جاده‌ای اطلاع دادند و با همراهی آنها نسبت به نجات این راننده در حال مرگ که خون زیادی از بدنش خارج شده بود، پرداختند.

جمشاد، خواب‌آلودگی ناشی از خستگی زیاد را یکی از دلایل مهم وقوع تصادفات مرگبار در جاده‌های گیلان عنوان کرد و از رانندگان خواست در هیچ شرایطی با حالت خستگی رانندگی نکنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول