اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس‌ راه گیلان:

52 نفر طی تیرماه در تصادفات رانندگی گیلان کشته شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه گیلان گفت: در تیر امسال تعداد 372 فقره انواع تصادفات در جاده‌های استان رخ داد که در اثر این حوادث 52 کشته و 501 نفر مجروح شدند.

52 نفر طی تیرماه در تصادفات رانندگی گیلان کشته شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید جمشاد پیش از ظهر امروز در جلسه نیروی انتظامی استان گزارشی از وضعیت تصادفات جاده‌ای گیلان را ارائه داد.

وی اظهار کرد: با توجه به ویژگی خاص تیرماه امسال و تقارن ماه مبارک رمضان با ابتدای مردادماه، حجم عمده سفرها در تیرماه صورت گرفته است.

فرمانده پلیس راه گیلان ادامه داد: در این بین تعطیلات نیمه شعبان نیز موجب افزایش حجم تردد در گیلان شده و با وجود اینکه در روزهای گذشته بارش باران شرایط ویژه ترافیکی را برای پلیس راه استان به وجود آورده است، اما در این مدت با همکاری مردم و مسافران شاهد کاهش 11 درصدی کشته‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای بودیم.

وی با بیان اینکه در مدت مذکور مجموع تصادفات جاده‌ای استان 12 درصد کاهش داشت، افزود: در تیر امسال تعداد 372 فقره انواع تصادفات در جاده‌های استان رخ داد که در اثر این حوادث 52 کشته و 501 نفر مجروح شدند.

جمشاد با اشاره به اعمال قانون رانندگان متخلف ابراز کرد: در این مدت 83 هزار راننده متخلف اعمال قانون شده و 862 دستگاه موتورسیکلت و یک‌هزار و 200 دستگاه خودرو نیز به دلیل ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز توقیف شدند.

وی، عمده تخلفات کنترل شده پلیس راه را تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد و متذکر شد: بدون تردید کاهش تصادفات و تلفات در تیرماه به دلیل هدف‌گیری دقیق و برخورد شدید بدون اغماض پلیس‌راه با رانندگان حادثه‌ساز بوده است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول