اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 24 ساعت گذشته

تصادف در جاده‌های کرمان 6 کشته و 4 زخمی برجای گذاشت

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان کرمان گفت: بر اثر وقوع چهار تصادف طی 24 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان کرمان شش نفر کشته و چهار نفر مجروح شدند.

تصادف در جاده‌های کرمان 6 کشته و 4 زخمی برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، احمد حجت‌آبادی اظهار داشت: بر اثر وقوع چهار تصادف طی 24 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان کرمان شش نفر کشته و چهار نفر مجروح شدند.

وی بیان داشت: بر اثر برخورد یک دستگاه وانت با یک دستگاه کامیون در محور بافت - ارزوئیه راننده و سرنشین خودروی وانت جان خود را از دست دادند.

حجت‌آبادی عنوان کرد: شب گذشته به دنبال واژگونی یک دستگاه سواری زانتیا در محور سرچشمه - رفسنجان راننده سواری کشته و 2 مسافر آن به شدت مجروح و به بیمارستان اعزام شدند.

وی افزود: در محور داوران  - فردوسیه نیز برخورد یک دستگاه پژو پارس با سواری بی‌ام‌و منجر به جان باختن هر دو راننده و جراحت سرنشین پژو شد.

حجت‌آبادی اذعان داشت: در محور جوپار - کرمان نیز بر اثر واژگونی سواری پراید راننده آن مجروح و سرنشین سواری بر اثر شدت جراحت وارده جان خود را از دست داد.

وی گفت: بیشترین عامل تصادفات و واژگونی ناشی از رعایت نکردن سرعت مطمئنه است که راننده در این زمینه دخیل بوده، بنابراین لازم است که رانندگان به این موضوع مهم توجه کنند، زیرا ممکن است جان و مال آنها را به خطر بیندازد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول