اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تصادف در محور هراز 9 کشته و مجروح ‌بر‌جای گذاشت

خبرگزاری فارس: براثر تصادف زنجیره‌وار در محور مواصلاتی هراز،‌ 9 کشته و مجروح روانه بیمارستان 17 شهریور آمل شد.

تصادف در محور هراز 9 کشته و مجروح ‌بر‌جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، شهرام کاشانی رئیس بیمارستان 17 شهریور آمل‌ ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: براثر تصادف در محور مواصلاتی محور هراز 9 کشته و زخمی برجای ماند.

وی افزود: این تصادف که به صورت زنجیره‌وار و گروهی در جاده هراز اتفاق افتاد سه نفر به علت وخامت حال سر صحنه تصادف جان باختند و شش مصدوم و مجروح دیگر نیز با تلاش ماموران مرکز اورژانس 115 به بیمارستان 17شهریور انتقال یافتند.

کاشانی درباره مصدومان این حادثه یادآور شد: تاکنون از این بین سه نفر در بخش ICU و یک نفر در بخش ارتوپدی بستری بوده و دو نفر دیگر نیز با بهبودی حال مرخص شدند.

وی همچنین از انتقال مجروحان تصادف نور به این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در پی تصادفی در شهرستان نور هفت نفر مصدوم شده که از بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان به بیمارستان 17 شهریور آمل انتقال یافتند.

رئیس بیمارستان 17 شهریور آمل اضافه کرد: هفت مصدوم تصادف شهرستان نور پس از مراجعه به شهرستان امام خمینی(ره) این شهرستان، با رضایت شخصی برای انجام اقدامات درمانی تخصصی‌تر به بیمارستان 17 شهریور منتقل شدند.

کاشانی در مورد جزئیات مصدومان این حادثه خاطرنشان کرد: در این بین یک نوزاد سه ماه نیز وجود داشت که به علت وخامت حال در بخش ICU بیمارستان 17 شهریور بستری شده همچنین از بین شش مصدوم دیگر دو نفر در بخش ICU و یک نفر در بخش ارتوپدی بستری است.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول