اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و ترابری بویین زهرا:

پروژه‌های کلان جاده‌‌سازی به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری شهرستان بویین زهرا گفت: طی ماه‌های آینده پروژه‌های مهم و کلان متعددی در حوزه راه‌های ارتباطی این شهرستان افتتاح می‌شوند.

پروژه‌های کلان جاده‌‌سازی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری از بویین زهرا استان قزوین، نبی‌الله آذربایجانی صبح امروز در جلسه راه‌سازی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه نقش راه‌ها در توسعه بخش‌های مختلف کشور بسیار گسترده و فراوان است، اظهار کرد: امروزه مسئله ارتباط جاده‌ای در سطح دنیا یکی از مسائل بسیار مهمی بوده و بسیاری از سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه‌ اقتصادی سیاست‌ها و برنامه‌های توسعه‌محور خویش را بر همین مبنا در طول سال برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنند.

رئیس اداره راه و ترابری شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه توسعه شبکه راه‌ها و محور‌های مواصلاتی در کشور در سال‌های اخیر به یکی از دغدغه‌های بسیار مهم و اساسی تبدیل شده است، افزود: مسئولان و رؤسای وزارتخانه‌ها باید با نگاه و توجه ویژه وارد این مسئله شوند و زمینه را برای تحقق تمام اهداف توسعه‌ای و زیربنایی در سطح کشور آماده کنند.

وی با اشاره به اینکه راه‌ها و محور‌های مواصلاتی شهرستان بویین زهرا از قدیم تاکنون از اهمیت و توجه بسیار ویژه‌ای برخوردار بوده است، عنوان کرد: راه‌ها و محور‌های مواصلاتی شهرستان بویین زهرا در واقع بیش از نیمی از محور‌های ارتباطی جنوب و شما کشور را به یکدیگر متصل کرده و موجب تسهیل در رفت و آمد کامیون‌های ترانزیتی می‌شود.

رئیس اداره راه و ترابری شهرستان بویین زهرا ادامه داد: همچنین جاده‌های این شهرستان نقش بسیار مهمی را در توسعه بخش صنعت و گردشگری ایفا می‌کنند، به‌طوری که روزانه حجم زیادی از ‌خودروهای عبوری از راه‌های شهرستان بویین زهرا با توقف در مسیر‌های بین‌راهی موجب توسعه بخش‌های مربوط به گردگشگری نیز می‌شوند.

آذربایجان با بیان اینکه این شهرستان جایگاه بسیار خوب و ارزشمندی در حوزه توسعه راه‌ها و محور‌های ارتباطی دارد، عنوان کرد: لازم است که مسئولان و به‌ویژه فرماندار شهرستان بویین زهرا توجه بیشتری در راستای رفع موانع و مشکلات موجود در این بخش کنند.

وی با بیان اینکه در آینده‌ای نزدیک چندین پروزه در بخش جاده‌ای در این شهرستان به مرحله اتمام و بهره‌برداری کامل می‌رسند، اظهار کرد: امیدواریم که با سعی و تلاش مضاعف آحاد مسئولان و به‌ویژه فرماندار تلاشگر شهرستان بویین زهرا عرصه برای توسعه روز‌افزون این شهرستان در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و عمرانی فراهم شود.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول