اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان ماه جاری محقق می‌شود

راه‌اندازی برج کنترل ترافیک دریایی پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر بنادر و پایانه‌های دریایی سازمان منطقه ویژه انرژی پارس از راه‌اندازی برج کنترل ترافیک دریایی تا پایان مرداد ماه خبر داد.

راه‌اندازی برج کنترل ترافیک دریایی پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه علی نجفی‌زاده بعد از ظهر امروز در بازدید از روند احداث برج کنترل ترافیک دریایی اظهار داشت: ‌پارس جنوبی نقش مهمی در صنعت نفت و گاز کشور دارد و برای توسعه و پیشرفت این منطقه باید اهتمام ورزیم.

وی افزود: احداث و راه‌اندازی برج کنترل ترافیک دریایی از طرح‌های مهم این مدیریت است که با تلاش مسئولان در دست اجراست.

مدیر بنادر و پایانه‌های دریایی سازمان منطقه ویژه انرژی پارس از راه‌اندازی برج کنترل ترافیک دریایی تا پایان ماه جاری خبر داد و تصریح کرد: ساختمان برج کنترل ترافیک دریایی که توسط سازمان منطقه ویژه احداث شده است، به منظور بهره‌برداری در اختیار سازمان بنادر و دریانوردی قرار می‌گیرد.

نجفی‌زاده خاطر نشان کرد: شتاب‌دهی در گسترش فضای خدماتی مجتمع بندری پارس در واقع از اهداف ساخت و راه‌اندازی این پروژه مهم است.

وی افزود: پروژه ساخت برج کنترل ترافیک مجتمع بندری پارس به همراه ساختمان پشتیبانی به ارتفاع 45 متر و در زمینی با 10 هزار و 225 مترمربع زیربنا احداث شده است.

نجفی‌زاده همچنین با اشاره به راه‌اندازی سامانه ویژه اداره گذرنامه مستقر در بندر خدماتی پارس ادامه داد:  این سامانه که به صورت به‌روز (آن لاین) است به همت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تهیه و خریداری شده است.

این مسئول گفت: با استفاده از این سامانه، فعالیت‌های مربوط به امور گذرنامه و اتباع خارجه در مجتمع بندری پارس به روز انجام می‌شود.

نجفی‌زاده یادآور شد: با اتخاذ تدابیری از سوی سازمان منطقه ویژه پارس، موانع موجود برای ورود و خروج کالاهای ترانزیتی و ترانشیپی رفع شده؛ علاوه بر این تشریفات خروج کالا از بندر نیز کاهش یافته و این مهم سبب دسترسی آسان به تجهیزات مورد نیاز پروژه‌های پارس جنوبی می‌شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول